::DENGAR LAGU SAMBIL TUKAR² STATUS YM::

Tajuk gempak hokeyyyy!!!!
Rasa-rasa ade tak yang makan hati dengan 'Status YM' aku hari ni??
Boleh bertukar-tukar yerr....
Sume tajuk lagu jer.... hak hak hak!


Sebenarnya, benda ni dah lama dah adaaaaa...
Saja aku nak kasik trik kat korang suh masuk blog aku!
Waaakakkakakkakaaa... [memang sohih anak Tok Ketua ni otak gelong arini!]

Eh.. eh.. ade ke orang yang dah tak dulik dgn YM dia??
OOoooOoO.... [aksi:-cekak pinggang, goyang2 sket kepala]
Mementang laa korang dah femes omos kat FB skang... Ym yang memberi jasa ni korang lupakan yerr... Hey! Hey! yu! yu! YM ni amat bermakna untuk aku tauuu!! dgn YM ni lah aku bercintan dgn Lucky aku tauuu!!

Ok.. Ok.. dah siap dah dengan pen dan kertas??
Cepat-cepat.. aku nak kongsi rahasierr Status YM ni dgn korang...
Sape yang nak laaa...
Yang tak nak sila berdiri tepi yerr...

Ok.. siap??
Oraite.....
Yang pertama.....

eh.. eh... ape plak ni???








huhuhuuh!!!
Sonang citor lah kannn....
Serba serbi sume dia bagitau.. korang ikut yooo....

ok daaaaaaaa!!!

burrrpppppp!!! [sendawa bau laksa]



Comments

ieda said…
haaaaa suke2 .. nanti leh cube :)

Popular Posts