::BLOG SUNYI??::

Ehemmm!!
Tadi ade orang tegur aku...
"haii.. sunyi jer blog..."
Eheh!
Apa mau dikata lagi.. memang sunyi la sikit lately ni...
[Macam lah sebelum ni blog aku gegak gempita!]

Hati masih gundah gulana...
Henfon kerosakan... gambar tak boleh nak amik banyak2...
Snap tak sampai seploh keping.. dah kluar amaran...

"FULL MEMORY!!"

Kepala hotak hang!!!

Oh.. kepala hotak aku memang berangin disaat ini...
Money-money semakin mensusut nilai...
Tayar My Mewwah dah semakin membotakkan dirinya...
Tapi dia masih tetap mahu berjasa dan berkorban jiwa dan raga utk aku...
Walaupun di dalam kepala sudah ada aa.rr..bb... hep! hep! shut! shut! Jangan sebut satu ayat pon! CHOIII!! satgi!!
Ok baik...

Kisah anak2 aku yang sudah seminggu bersekolah, akan aku story kat rumah depa...
MEMANG MACAM-MACAM KERENAH!!
Finin kepala hotak kak cik!!

Oh.. saya sudahi di sini dulu.. 
[Memang takde motif entry aku!]
saya mau sambung menggodeh isi perut blog saya...
Mau lihat kotak komen saya yang merah menyalooo tuu??
[nampak sangat cuma nak promo kotak komen dia!]
picit lah KOMEN!!
hik hik hik...


Comments

aqnajmie said…
hahahahaha add saye yer huhuhuhuhuhu thanks so much any way blog akak mmg gempak!

Popular Posts