::TWIN??? OWHHHSOMEE!!!!!::

Not mine....
but my fren...
So lucky for him n wife!!!
Umur masih muda kedua-dua nya.. 
Bertuah betul dapat anak kembar... baby twin gegirl pulak tuuu!!
Aduhhhhh!!!
Bikin hatiku meronta-ronta mau mengandung ini jam jugakkK!! [mcm lah blh dpt kembaq!]

Menurut baby twin tu punya Apak, babies kluar jam bape pagi tah.. operate.. Memang aku ade dpt sms.. aku dengar jer... tapi tak terdaya nak bangun tgk henfon... Pagi nyer tu baru aku check...
Alhamdulillah....

Berat babies 2.4 kg & 2.6 kg.. total.. 5 kg in tummy mak dia!!! 
WOOOWWW!!!
Aku dulu pon, masa anak sulung, baby kluar 2.6kg.. huhuhu!!!
So KAGUMMMMM dengan mummy babies tuu....

Aku tumpang gembira dan tersenyum-senyum tengok pic the Twin tu.. 
COMEL BANGATTTT!!!

Kata Apak nyer, kembar dia dok lain-lain sarung... OOooOO.. Jadi muka takde lah nampak persamaan sangat... kan .. kan .. kan ...
Tapi kenapa nama sama??
AUNI dua-dua... [nama depan jer... belakang lain...]
Nama si kakak tu tiru nama anak saya ehhh... BATRISYIA... 
(",)
ok just joking!!

Ini lah AUNI THE TWIN!!!

COMEL KAN???

CONGRATS MY FREN!!!
SELAMAT MENJADI PAPA N MAMA!!
SELAMAT BERJAGA MALAM.... HEHHEHE!







Comments

ieda said…
congrats to ur friends dikk ..
akak dulu berangan nak dopt twins sbb kaka akak yg sulung twins ngan abang but abang pas away selepas lahir ke dunia .. :(
nazmie said…
so cute...comel bangat sehhh...
TAHNIAH pada member ko tuh...

Popular Posts