::KHURAFAT - BIKIN JANTUNG MAU TEMBUS!::

Adalah malam tadi, aku berdo'ah do'ah bawak anak² masuk panggung tengok ini cerita!


Aterrr...
Masa bawak tengok citer kelakar-kelakar, awak berdua komplen yer! 
Nak tengok citer antu lah konon!!
Hah!! Ibu dah bawak tgk citer antuuuu... Puas hati ke tidak??

"Biler citer ni nak abis ibu?? kakak takutttttt...." >_<
Itu lah pertanyaan dari si Dara aku tu... Berulang kali dok tanya soalan yang sama!
Jangan kata dia...

AKU PON SAMA!!!!
Rasa mcm nak luruh jantung dok terkejut-kejut!

Si Muhammad, setengah jam pertama, dia boleh layan lagi... Tapi bila dah start dok kluar hantu sana sini, dia dah mula pelan2 mengelongsor di sebelah aku... 
Tahu2 jer dah TIDO!!! ahahahhahaha!!!
Tu sebab kalo bawak anak tgk wayang, aku suka amik couple sit.. Sebab peel bebudak ni memang tak leh jangka... Memula beria-ia nak tengok wayang.. nak tengok wayang...
pastu dalam panggung dok buat onar!!

Tapi, keseluruhan, KHURAFAT memang menyeramkan lol!!
Walaupun hantu nyer tak bape nak tunjuk lama-lama, tapi hat yang dok tunjuk sikit2 pastu banyak-banyak kali terkejut sana sini tu yang bikin aku tak boleh nak duduk dalam keadaan selesa. Aku duduk menegak mcm menahan nafas. Memang ade part yang aku MENJERIT! Ade part yang aku ISTIGHFAR! ade jugak part yang aku MELATAH!!!
hah kauuu.. nasib baik lah sit kami di belakang kali, atas kepala sound punya bapak kuat... Aku dok membebel-bebel, melatah, menjerit pon org bukan tau!!

Abis jer citer, aku nak dukung la si Mamat tu.. elok dia pon bangung...
"Dah abes dah citer antu bu??"
Hah laa!! Adik tidoooo... 

Balik umah, si Dina dok ulang tayang citer antu tu, pot pet pot pet dok bercerita.. Sampai nak tido pon dia takut mimpi hantu.. Aku pon suruh lah dia baca doa...
Alhamudulillah... Anak² aku tido dengan nyenyak nyer...
hehehe...


Moral of the story: 
Len kali toksah dok gedik2 bwk anak tgk wayang citer antu! tgk yg kat umah dah cukup!! Sebab aku pon sama takuttttt....Ahahah! 



Comments

Popular Posts