::PENAT::

SANGAT LAH!!!

hari ni saja dekat 10 kali aku naik turun tangga!!
kalo aku pakai meter pengukur langkah, mesti langkah aku dah cukup 10 ribu!!
Sakit kaki toksah cakap!!
Sakit tumit tak usah sebut!!

Aku bekpes pukul 12 tgh hari hokayyy!!!
Kalo dah pukul 12 tgh hari.. bukan nama nya bekpes dah.. dah jadi BRUNCH!!
Brunch pon makan laju-laju.. sebab lapar tersangat dan sebab..sebab.. LAPAR LAH!!!

Bila dah start musim semester... Start makmal yang tough.. pulak tu fisrt week lab...
memang start lah kebizian dan kepenatan ku...
PENAT sampai tak boleh nak cakap!!
Muka mencorot mcm mak tiri baru lepas pukul anak tiri!!

OK sayer tahu...
Thanks sebab bagitahu...
Oleh itu... 

Saya mahu piulang ke jalan kebenaran...
Saya mahu tido barang sejam 2...
Kalau saya larat.. saya akan bangun memasak...
Kalau tak larat... saya akan suruh kedai masak....
kuang kuang kuang!!




Comments

edane said…
10 kali naik tangga? woow leh kurus tu.. :p
ceklala said…
<✿etiey erywan✿>
Anggaran jer tuhh.. tak kira betul2 pon.. ahakss!
ieda said…
heheheh rehat2 dikk ..
naik tangga mcm nie leh kurus dikk ok lah x yah dah xcercise :))
ceklala said…
Tapi untuk semester ni jer lah kak.. pastu cuti semester no turun naik tangga dah.. melepap jer atas kosi.. hehheh!
sW33tdARLiNG said…
salam.. singgah sini..!

sian yaa penat sampai takleh cakap.. sib baik boleh menaip, kaaan kann kannn!
Jom Join GA PILIH THEME BLOG

Popular Posts