::VERSI TAKDE MODAL::

TING!! TONG!!
TING!! TONG!!!
bezzz...tit..tit...ne..no..ne...no...

Harap mahap...
Cek Lala adalah sedang mengalami tekanan perasaan luar dan dalam..
[perubahan hormon barangkali...]

Today Cek Lala layan mood lagu-lagu lama...
melayangkan jiwa dan perasaan pada tahun 90 an dulu....
Sewaktu jiwa masih muda... sewaktu...
Badan masih bergetah dan paling penting masih ade 'bentuk'...
Sewaktu dulu....
Rupa paras tidak secantik sekarang... 
[Huaghh! huuaaaghhh!! huaaaghhhh!!]

Tensi aku masih bersisa...
Ini semua gara-gara 'beruk' sekor kat umah tu...
Dah 2 hari dia tak bagi aku nak update ape2...
Blog ke.. Fb ke.. 
Memang ke laut sungguh beruk tu skang!
Rasa mcm nak campak buang dlm longkang depan umah!
Tapi kalo aku nak campak buang beruk tu, aku akan amik sim card dia..
beruk jer aku buang.. simcard beruk aku amik.. aku letak dalam beruk lain.. [kalau ade!]

Tapi yang aku pelik nyer.. Time Lucky aku dok main poker, elok lah pulak dia...
Bila time aku nak melepek kejap jer, dia pon buat laj perangai huduh dia tuuu...
Dah la nama pun huduh.. 'BERUK'!!!
HAKKKKTUIIIHHHH!!!

Nak update kat opis ni, kang org cakap aku tak keje pulak... Pastu dengar lah desas desus yang kurang menyenangkan.. Tapi gua rilek jer beb!! gua mcm biasa lahh.. Gelak ketawa adalah hobi gua beb! Lantak kan situ ngko nak kata apa.. Janji gua tau apa keja gua buat!!!

Huuwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! :((
Apa yang aku merepek repeks keperek niiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!

Nak makan aiskrimmmmmmmmmmmmmm!!!
Mau Kasik tenang lautan dalaman aku nihhh...
Sedang bergelora... sedang terumbang-ambing... 

huaaaghhhhhhhhhhhh!! [menguap]

ok bye!






Comments

Popular Posts