::MARILAH KITA MENDERMA DAREHHHH::

Assalamualaikum....
Tuan-tuan.. dan Puan-puan...
Hadik-hadik.. dan hakak-hakak (sengau sket)...
Bagaimanakah kesihatan anda pada hari ini??
Diharap semua nya sehat-sehat belaka...

Al  kesahhhhhhhhh....
Al kesah sang kancil dtg beramai-ramai mengadap sultannn....
taibbbbbbbbbb..

*****************************************************

Semalam aku pegi derma darah u olssss!!
Gigih tau...
Ini kali kedua lah aku menderma darah... 
1st time pasa tahun bape tah.. ilang ingatan sudah... Bukan takat tu.. dengan buku merah tu skali pon ilang.. Aku tatau, mana letak..

Hospital Pulau Pinang ni memang sokmo buat kempen derma darah...
Last year pon ade buat. Tapi aku cume nemanim teman ku saja.. Sebab masa tu aku 1st day period yang sgt banyak.. Jadi tak nak amik resiko.. 
Tahun ni, aku bersenang hati nak derma darah... Seronok u olss... Walaupun semalam aku agak kepenatan sebab berkejaran dengan makmal... Tapi petang tu, kami gigih jugak lah pegi menderma.. Bukan dipaksa.. tapi sukarela...
Org derma darah pakat diam jer memasing kan.. Aku ngan kwn aku derma darah mulut tak benti dok bersembang.. kejap2 gelak.. kejap2 gelak... Mesti org pelik tgk kami...

 Penderma darah yang happening.. 
Mesti org yg dapat darah kami jugak akan happening.. hik hik hik!

 Darahku.. bukan darah mu...

 Aku suspek nurse ni adalah pelatih...
Sebab masa dia nak cabut kluar jarum tu, memancut darah aku kluar tau!
Nasib Kakcik tak panic u olsss!!

Ini darah my fren....

Petang tu elok selesai derma darah, aku dapat sms dari My Lucky... 
"Kolestrol ayg 6.3.. uric acid pon tinggi.. kena control makan la lepas ni.."

O'Ooooo... 
Oleh yg demikian... marilah kita bergigih mendiet yer Sayang...
[^_~]



Comments

Anonymous said…
ai tak pernah derma darah..tengok jarum besar tu pun rasa nak pitam..huk huk!

Popular Posts