::1 REJAB::

Alhamdulillahhh...
Hari ni 1 Rejab, jatuh pada hari Jumaat! Bersyukur pada Allah Taala dgn limpah kurnianya yang berlipat ganda. Aku posa ari ni. Pagi td aku bangun sahur cuma panaskan nasi, then mkn lauk mlm td yg aku masak masih berbaki. Alhamdulillah...

Tapi pagi ni mood aku tetibe ilang mcm kena panah petir! (ade kaitan ke?)
Aku memang membara sgt dgn hamba Allah sorang ni! Aku tak penah pon kacau idup dia, tak pernah lansung nak amik tau pasal dia. Kalo blh aku nak jauhkan lagi diri aku dr tau kisah psl dia! Tp aku tak fhm nyer, yang dia tak pasal2 nak sebok hal aku tu nape?? Dia sakit tang mana kalo aku tulih ape2 pon dalam blog aku ni? Ini blog aku, aku punyer suke lah nak type ape pon! Nak mengadu domba tak kena tpt! Nko nak kata ape pon kat aku, itew ko punyer psl! Nko p tulih kat mana2 yg blh ko tulih psl aku! Kubur lain-lain! Dosa pon masing-masing tanggung!

Isk!! tak penah aku rs marah menggunung mcm ni... kalo letak gunung kinabalu depan aku skang ni, marah aku tu lebih tinggi lagi dr gunung kinabalu tu! Tp wat pe aku nak bising2 mulut! pong prang! pong prang! apa pon tadak! kepala pon sakit!
Baik aku mcm ni, meluahkan rasa dengan menaip... jari aku yg jalan, pala pon tak penin... apa yg terlintas dipikiran, itu lah yg jari aku typekan...
Aku tak penah kaco idup org sekeliling aku!
Aku tak penah pecah masuk umh org!
Aku tak penah bukak pintu peti ais org tanpa kebenaran!
Tp kenapa lahhhhhh... org tak senang ati tgk aku?
Kenapa mesti ada org nak ganggu kehidupan aku?
ish ish ish.. kang kalo aku panjang2 cite, terbatal pulak posa aku... kan rugi tu!

Pendekkan cite yg tak bape pendek...
Pesanan khidmat masyarakat, kalo ko rs ko sakit kat mana2 bila ko masuk blog aku, aku nasihatkan, tak payah lah masuk! ko uruskan jer lah kehidupan ko, tanpa mengambil tahu kehidupan aku! Aku tetap mcm ni!!

Adios!!

--------------------------------------------------------
FINGER NOTE!>>sakit tengkuk lah!<<

Comments

Popular Posts