::Kenapa Singgah Kalo Tak Masuk??::

............................
lalalallalallala....

....Tapi Sejak Dua Menjak Ini Ku
Merasakan Bagai Ada Tetamu
Tanpa Dijemput Sudi Menjenguk...


Best nyerr lirik tuh.. huhu..
macam mengene je kat 'SESEORANG' tuh! hahahahaa...
Blog aku ni ade tempat tuk meng'komen' (ade ke perkataan mengkomen?).. ade port tuk santai2, borak2...
Bagi la komen, borak2 lah kat situ... takde sape nak marah.. aku pon tak marah... aku layan jer sape2 yg masuk blog aku, Sape2 nak borak ngan aku.. layan jeww!

Tapikan, ade la 'seseorang' tu kan... jenguk blog aku neh kan, baca sana... baca sini.. kan, pastu kan, tetibe je dia rasaa... rasaaaaaa.. rasaaa?? huhuhu!! Rasa pe tah la kan... Tp tetibe dia meroyan kat sanun!! nunnnnnnnn... sanun laaa.. tpt dia selalu dok meroyan sorang2.. takde sape nak layannnnn... termasuklah 'sesuatu' dia tu... huhuhuhuu!!! ish ish ish.. kesiannn.. kan??

Tak puas ati ngan aku ke?
Ade rasa geram, marah, benci, nyampah (auwww!) ngan aku ke?
Ade ke?
Ade?
Ateee... Meh la ckp kat aku sendiri.. kan senang.. tak yah laa nak meroyan sorang2... sakit jiwa raga... main sepak raga! ahakz!
Kalo ngadu kat 'sesuatu' tu pon, dia tak leh wat pe.. sbb dia sendiri pon dah MENYAMPAH!!! wakakkakaakkaa!!

--------------------------------------------------------
FINGER NOTE!>>Aku Saje Nak Test Market, Skali Mengena daaa!!<<

Comments

Popular Posts