::Cite Hari Ahad::

Ahad, smlm la eh...
Hurmm... Perancangan permulaan, mak ajak aku p tgk baby kakak aku di Hospital Alor Star. Nape ngan baby tu? Baby tu ade masalah... Masuk ari ni baby tu baru berusia 8 hari! huhuuhu... nama dia Mohammad Adam Fahmi! Masalah dia... Kurniaan Tuhan... baby Adam tak normal mcm baby-baby lain... Baby Adam ade masalah dgn saluran pernafasan dia. Hidung dia sebelah tak blh berfungsi utk bernafas. Selain drpd tu, jari-jemari kaki n tangan Baby Adam tidak membentuk seperti kita. Jari-jari dia semua rapat dan bercantum. Menurut cite bro aku, jarijari dia seolah-olah seperti memakai sarung tangan. Di lelangit Baby Adam juga ade membentuk seperti lurah.SubhanAllah! So, kakak n abang ipar aku mendapat nasihat dr para doctor yang merawat Baby Adam tuk di bawa ke Hospital Alor Star. Di sana ade pakar saraf yang boleh merawat Baby Adam. Semoga Allah melindungi Baby Adam... Hari ni pembedahan tuk saluran hidung Baby Adam. Semoga Baby Adam selamat... Insyallah.. Marilah kita sama2 mendoakan utk Baby Adam...

Ni gambar baby Adam. Ehsan dr adik aku yg berjaya mensnapkan beberapa pic sblm Baby Adam dibawa masuk bilik... Sian kan tgk dia.. huhuhu...
---------------------------------------------------------------------------
FINGER NOTE!>>Anugerah dr ALLAH SWT yg terlalu besar Hikmah nya utk kita...

Comments

Popular Posts