::SINDARELA::


Sape polo citer neh??
Aku mmg polo citer neh start dr mula.. hehehe... sebab pe kan.. sebab setiap malam selasa, hubby aku takde! So, dengan rasa penuh keindahan aku melepakkan diriku didepan tv.. Huhuhuhu!
Lagi satu kan... sbb ade 'seseorang' kat dalam citer tuh... hahahaha! Sape eh?
Taadaaaaaaaaa!! REMY ISHAK! atau pon Tengku Haidar... ngeh ngeh ngeh


Owhhhh!! Betapa ensem nyer dia dimata ku??
Huhuhu.. Ade sape² bersetuju dgn pendapatku sila angkat keyboard anda! Wahhh!
Memula cite neh, aku dah terbekenan sgt sgt ngan mamat neh.. Mata dia tu yg wat aku jatuh chenta! Aku felaiii...huhuhu!
Semlm nyer episod memang wat aku merembes... Tak tahan siot... Memang diakui, aku neh sensentap orang nyeh... Hatta membaca novel skalipon aku buley menitiskan ayo materr. Huhuhu!

Ini salah satu sebab lagi nape aku suke tgk citer neh.. Aku memang suke ngan Amani ni... Dia memang straigh to the point! N Soooooooo Cute Miut! Ailaikk!!
Korang rasa-rasa Zoe akan kawen ngan sape eh?
Aku rasa Zoe akan kawen ngan Tengku Husain!
Sebab ape, Tengku Haidar stok tuk aku!!! Wahhhh... Perasan suda!
Wakakkakakka!!

---------------------------------------------------------------
FINGER NOTE!>> Blh ke aku jd SINDARELA? Auuw! TAK RELA! <<

Comments

Popular Posts