::HEPIE BUFDAY!!!::

"Hepi Besday To mE!!!"
"Hepi BEsdaY To Me!!!"
"Hepi BesDay tO iLa @ LaLa!!!" (nOt sIPuT oK!) huhuu...

Hepi Besday SAyANG! Wahh... aku panggil diriku Sayang! hihihi...
Hari ni Umo aku 28 TawONNN!!! Dah besar dah anak Ustaz Ahmad ni...
MAK! ABAH! Mekasehhh!! SYG MAK NGAN ABAH SGT2!!! Hanya ALLAH SWT yang boleh membalas jasa MAK ngan ABAH yang dah besarkan akak... didik akak sampai akak jd seperti sekarang... ALHAMDULILLAH... Akak bersyukur sgt2!!

SAYANG2 IBU... Kehadiran Kalian dalam hidup ibu... memberi sejuta pengertian yang tak boleh ibu beli dengan duit... Kalian sungguh bermakna dalam hidup ibu... Kalian lah racun, kalian lah penawar. Kalian lah intan, kalian lah permata... SUNGGUH Ibu sayang ANAK-ANAK ibu!!

SUAMIKU... kau hadir diwaktu aku memerlukan kasih sayang... Aku sentiasa menantikan sebuah kebahagian yang kau ciptakan...Namun... BIarlah Tuhan yang menentukannya... AKu redha andai ini yang telah ditetapkan untukku....

---------------------------------------------------------------
FINGER NOTE!>>MASIH ADAKAH BAHAGIA UNTUKKU??<<

Comments

Popular Posts