::HARI MALAS::

Hari ni urat malas aku timbul berketul ketul!
Tak tahu lah nape aku rasa tersangat lah maha malas nyer!
Adekah kerana lately ni aku ronseng? Serta merta membuatkan aku menjadikan tahap kemalasan aku menjadi berganda-ganda dari yang sedia ada?
Bila tahap kemalasan aku datang dengan bergolek-golek, maka dengan itu, muka ku akan jualah menjadi buruk dan huduh! uh! uh! uh! Sebab pe? Sebab aku malas nak menyusahkan tangan2 aku memegang alat solek utk make up? Cuma aku paksa kan jugak tangan aku carik lipglos suh tenyeh kat mulut aku! kalo idak nanti bibir ku mengering mengelupas cam kena hair dryer... blh jadi ke?

SEE!!

*Tudung itam tu muka aku today!!*

---------------------------------------------------------------
FINGER NOTE!>>Ape kes aku ari ni?<<

Comments

Popular Posts