::DIAM::

Aku hanya perlu DIAM utk jadikan suasana kembali seperti biasa...
Bagi aku, DIAM bukan beerti aku kalah atau mengalah. Kadang-kadang bila kita DIAM, kebenaran akan berpihak pada kita.
Aku lebih tenang kini... Dan aku harap ketenangan ini tidak dicemburui oleh sesiapa...

ALLAH SWT maha berkuasa! DIA yang lebih mengetahui akan segala-galanya.
Kerana...

Aku lebih BERHAK! Aku BERHAK memiliki, kerana GELARAN itu masih SAH!
Aku bukan berada di alam khayalan atau fantasi!
Aku bukan menabur cinta palsu yang indah dgn kata-kata.. Tapi...
Aku berdiri di alam nyata! Aku memiliki CINTA yang indah, CINTA realiti...
Aku bisa menyentuh dan membelai! Aku bisa mencium dan memeluk! Dan aku juga bisa dibelai seperti permaisuri...Asyikkk...

Selagi gelaran itu masih aku miliki, tiada siapa yang bisa pisahkan.. Melainkan ALLAH SWT!

--------------------------------------------------------
FINGER NOTE!>>SEPI ITU INDAH<<

Comments

Popular Posts