::SAHABAT::

~~Tiba-tiba lately ni ingatan aku tertumpu pada seseorang yang bernama SAHABAT!
~~Dah agak lama aku tak dengar berita dr dia...
~~Di mana kah dia?
~~Sedang bahagia kah dia?
~~Lupakah dia pada aku??
~~Sungguh! Aku rindukan ketawa riang dia...
~~Aku rindukan 'mulut laser' dia...
~~Pernah antara aku dan dia terjadi perselisihan faham, tapi perSAHABATAN kami tak pernah putus...
~~Tapi... 'KEJADIAN' itu telah menjadikan perSAHABATAN kami hilang seperti dibawa angin.
~~Tidak pernah terniat dihati aku untuk mengakhiri perSAHABATAN kami sedemikian rupa.
~~Aku tetap SAYANG dia walaupun hati aku luka... Aku tetap INGAT dia, walaupun KEMAAFAN aku tiada balasan..
~~Sungguh! Tak dapat aku nafikan, dia masih dan akan terus menjadi SAHABAT aku sampai bila-bila walaupun aku dan dia terpisah kini....

SAHABAT-Aizat AF5
Sahabat…mengapa kau pergi
Tinggal aku sendiri
Kau tahu ku tak sanggup

Sahabat…ingat lah kau slalu
Jadi yang terbaik
Walau kau tak disini lagi

Sahabat…aku rindu padamu
Datang walau sesaat
Ku ingin kan kau hadir

Chorus:
Aku disini dan menunggu
Diam tanpa dirimu
Kau tahu ku tak bisa
Beranjak terbang dan melayang
tanpa diri mu ku tak bisa dan kembalilah


**Aku jatuh cinta lagi dgn lagu Aizat neh... Hari2 aku dgr tak jemu2..**

--------------------------------------------------------
FINGER NOTE!>>MAMA... Aku Rindu!!<<

Comments

Popular Posts