::dA MosT BeUtYFuLL WomEn::

Saje nak letak en3 ari ni cam gini.. sebab aku ni suke kan pada kecantikan... Aku suke tgk wanita-wanita cantik... Nak nak artis or model la kan... kawan² aku yg cantik² pon aku suke tgk... Pendek kata, wanita-wanita yang cantik dimata aku, memang aku suka tengok!
Suka bukan beerti aku LES****takbole oke! Tp suke yang aku memang suka! Cane nak cite eh? garupale
Tak yah cite banyak.. korang tgk gambau jer udah!

Rita Rudaini.. pelakon yang cantik dan berwajah redup. Tp attitude kureng.. ape² pon, aku ske lakonan dia dan kecantikan yang ada pada dia.. kalo ade cite yang dia lakon, aku mesti nak tengok.


Tau sape kat atas ni? ini Tuanku Zara Salim Davidson. Ini adalah wanita yg paling cantik dan paling padan ngan Raja Muda Nazrin. Bagi aku dia wanita yang low profile aku rasa. Dah ade anak dh dorang ni, comel banget anak dia! Yer laa... Raja Muda Nazrin pon ensem kan.. huhuuh!

Ni plak kakak kembar aku! wahahahha! *PERASAN OKE!* Dolu Dolu laa.. org kata muka aku ade ala-ala ziana zain... ngeh ngeh ngeh.. skang dh takde kot! hahahah! blh lak gitu! Dia ni pon low profile nyer artis... semakin cantik dan anggun walopon anak dah besar²...

Nasha Aziz, pelakon dan model yang sangat aku suke tgk! Body dia, raut wajah dia, cara dia cakap, memang sangat sweet dan tertarik da BOOM! Kalo ade cite² yang dia lakon, mesti aku tak lepas nak tgk! suke taw! Bile dia ni nk kawen eh? ermm...

Pelakon dan model Bollywood yang paling femes dan paling aku suke tgk! Aishwarya Rai! aku suka mata dia, mulut dia, rambut dia, body dia.. mmg perfect! sesuwaiii ngan dia!! Cantekk kan dia? ermm...

Ni pelakon dan pelawak yang aku suka attitude dia.. Shiela Rosli.. low profile dan sangat berhati mulia. Aku semakin suka dgn dia sejak dia bertudung skang ni! betul betul bertudung dan masih boleh bergaya! cantik dan anggun!

Tyra Banks! Model yang paling berani mati aku rasa! hahahha! sebab pose² dia sume maut giler babeng! Tp aku suka tahap keyakinan dia! ANTM pon aku rajin tgk kalo berkesempatan! hehehe... *cane nak tafsir tu?*

dA Queen Of Red Kebaya! Vanida Imran.. wajah etnik dia tu membuatkan dia skang semakin laku! Aku sangat suka tgk lakonan dia. mantap dan berkesan!

Lagi sorang artis bollywood yang aku minat! Bipasha Basu! Suara dia seksi yuuu!! Body dia mantap! Aku suke tgk kecantikan yang ada pada dia!
Eja.. ape nama penuh dia eh? Dia ni kalo belakon memang ratu air mata. Senang sangat nak keluarkan air mata! Cantik dan low profile jugak! Aku ske!
Erra Fazira ni sape yang tak kenal kan? Artis wanita paling jelita! Aku ske tgk bibir atas dia yg moncong tu! cumel taw! hehehhe..
Fazura ni selalu di title dgn attitude yang tak berapa ok! Who is she.. aku tak kesah.. yang penting aku ske tgk raut wajah dia yang redup tu.. Aku ske gak lakonan dia! Skang kat Tv mcm dh banyak drama yg dia berlakon kan?


Owhhh!! ini jgn ditny lah siapa dia.. sume org pasti akan agree ngan aku kalo aku katakan dia artis paling sexy! *nak² makcik ni!* bukan seksi dedah² tu.. tp diseluruh badan dia, aku rasa sume sexy! mata dia, bibir dia of kos, body dia rambut dia... ish! sume2 lah!

---------------------------------------------------------------
FINGER NOTE!>>Maha Agung Pencipta... Hanya DIA yg sempurna, kita hambaNYA tak pernah ada yang sempurna. Termasuklah aku...doa<<

Comments

Popular Posts