::PENAWAR RINDU::

Kalo dulu, masa aku tgh hangat bercinta ngan forum, aku selalu gak menempek pic aksi² anak dara n anak bujang aku. Aku suka share cite pasal anak² aku ngan hotz mumies yang sume sokmo rajin menempel gambo anak masing².... Seronok taw! love We all share everything! Termasuk lah... senyumkenyit hurmmm.. hanya kami² hotz mummy jer yang tahu taw! jelir
Tak cukup kat porem, kat confy pon kami bantai! peluk gatai ahaiii!
Sungguh membuatkan aku bercinta sakan ngan geng² hotz mummy neh! love
Sampailah ade satu kesah yang sangat² menfrustkan kami sume hotz² mummy ni... Memang HOTZZZ giler lah time tu! tension Sampai ade yang cipta sejarah pengkonfiyan seharian menatap konfi tak wat kije lansung!!! gelakguling hahahhahah!! Hotz Mummy! adekah u olss igt sapekah gerangan nyer itteww!!! menari yeeaahhaa!
But now, masih idop lagi dunia konfi tu.. cuma aku jer yang jarang nak mengaplikasikan diri aku dah.. aku jadi silent reader n memerhati jeww! Kalo ade tajuk best, aku memoncolkan diriku! sengihnampakgigi
Tapi forum, aku dh lama bangetttt tak login. Tah idop lagi ke tak id aku tuh! fikir Memang, kalo masuk forum, seronok!! Seronot, 2 ronot, 3 ronot dan beronot ronot!gatai Aku rajin lepak kat board parenting jerr... kalo merayau ke board lain, aku lebih suka jadi pembaca n penggelak sebab posting² forumer sume nyer blh dikategorikan penaip yang agak laser!! setan hahahahhah!!!
Bahasa n ayat² dorang wat aku geli perut jerr... sengihnampakgigi kekekkeke....
Ok lah.. ekceli.. aku nak tempel gambo aksi anak² aku wat jadi penawar rindu tuk geng² hotz mummy yang rajin mengjengah dan menjeguk blog aku neh... Semoga u olss sefamily sehat sejahtera... n pada mummies yg wat biznez tuh, semoga biznez u ols maju jaya okiess!!

*ni anak bujang aku yg kegemaran dia mengisap jari*

*anak dara aku yg dh makin besar, pandai ckp, banyak tny dan banyak songeh jugak*

*adik yang cool n steady*
---------------------------------------------------------------
FINGER NOTE!>>Ade sesape igt ngan 'skert_kembang'? siul<<

Comments

Popular Posts