::HUHUHU!!::

#tgk la mata i ni...#

Wahhhh! mcm vangge plak kan!!! Tak nak lah!! kang ade org kata aku riak lak!!
Takde...Ekceli, ade org teringin nak tgk bijik mata aku yg dh tukaq kaler ni.. sampai antaq posmen la mai ke rumah!! hahahhaha!! gelakguling nak tergelak tui rasa! #mmg dh gelak dh pon.. ihikhik#
Haiii.. Ntah lahh!! garupale aku dok diam pon, dia sakit... tak tau lah... Mungkin dia ni memang dah dah ade kes kot... Kes busuk ati! Aku tak kacau dia pon, dia dok canang kata aku kacau dia.. bila masa lah!! hurmmm... ngantuk
Ittew lah kan... kalo dah memang "itu dalam srupa busuk punya longkang" busuk kot mana pon, dia tetap rasa tak senang dengan kesenangan orang lain... merajuk
Nak ckp ape lagi ek? ketukmeje
Tah laaa.... soal
Biarlah kan... Sume org ade mulut... Biarlah dia nk ckp ape pon... banyakckp
AKU TETAP AKU!!
---------------------------------------------------------------
FINGER NOTE! >> pokpok TALK TO DA HAND!! <<

Comments

Popular Posts