::YAAABEDABEDUUUUUU!!!::

menarimenarimenari lalalalalallalalaaaa~~
Seperti yang dijanjikan... aku dh dapat henponnnnnnnnnnnn!!!! angel
suke! suke! suke! gatai
Henpon periii kannnn... tak kesah lahh.. yang penting aku sangat suke kan ia!! cium Muaaahhh!! 88kali! sengihnampakgigi *kat sape?* kenyit
ngeeee... ngeee... ade 2 pihak kena muaah! sebab aku ade 2 henpon.. 2,2 tu pihak bagi... FREE oke!
ihikhik
*anto by Pos laju.. TQ SONY!love TQ MAXIS!love*
*uhuhu! nmpk nou gelojoh nyer aku..* malu

*and now, dia sedang berehat melepaskan kepenatan sepanjang perjalanan sambil menambah tenaga tuk aku nanti*jelir hahhaha!!
*ini lah henpon baru ku yg pihak lagi satu bagi tu.. baru seminggu aku pakai* TQ! BebeH! love
Nama dia Nokia 6500 Slide
*henpon ni menggantikan N70 aku... Aku nyer N70 tu sehat lagi, cuma batuk² sket jer...* sengihnampakgigi
*hopefully sgt henpon² aku kali ni akan dijaga penuh perapian... Tidak mau lagi ade sejarah henpon dicampak 100 meter...* blur
---------------------------------------------------------------
FINGER NOTE!malu>> Aku ade Encik SANYmen dan Puan NOKIAHwomen ! <<jelir

Comments

Popular Posts