::DAPAT AWARD!!::

Uuwaaaaaaaaaaaaaaaa..... nangihnangih
Nak nanges rase nyerrr!!!
Terharu aku taw! pertama kali dalam sejarah pemblogeran aku.. aku meneroma award!!
wah! wah! wah! malu
Thanks a lot tuk adik comel yg hanya kenal akak dlm blog tp blh bagi akak award!! hehehhehe...

Tapi kan.. ade syarat taw! *huhu.. dpt award pon ade syarat gak!!*

"ANDA HENDAKLAH MENYEDIAKAN SATU UCAPAN BERANGAN"

It has been done according to the following rules:

1. The winner may put the logo on his/her blog.
2. Put the link to the person you got the award from.
3. Nominate 5 blogs.
4. Put the link to the blog.
5. Leave a massage for your nominess.

huuhuuhuu... gatai

Terima kasih kepada sume rakyat blogger yang menyokong blog saya dari mula hingga sekarang. Terima kasih juga kepada kawan², adik beradik, mak abah (mah abah aku tahu ke?), musuh² ketat dan longgar. Terima kasih daun keladi kerana sudi menyinarkan dan menyerikan lagi suasana blog aku yg dulu nyer sgt suram... hehhehe...
**berangan taw! tak tahannnn...** gile

1. Ok... skang jugak aku letak...
2. Dah link kan pon.. heheh...
3. ermm.. sape yer?
Kak Mya always my fav blogger!
NiezaFamilyJuzer
J-La dA VougE
Diana
**ni yg rajin update** hehheh
Amik ni yer!! Tahniah!


Ermm.. ok.. terima lah award yg tak seberapa ini.. heheheh.. Anyway! Tq! Sume!

---------------------------------------------------------------
FINGER NOTE!>>hehehheh... terasa diri dihargai...<<

Comments

Popular Posts