::PERKAMPUNGAN ORANG ASLI, LUBUK LEGONG, BALING, KEDAH::

::BAHAGIAN KEDUA::

Lepas makan, solat ape sume, dalam pukul 3.30 petang mulalah acara yang seterusnyer. Acara sukaneka. Suke kemain bebudak ni nak bersukan. Ramai tul dorang datang... Nak dapat hadiah kan.. suke lah dorang.. budak mana mana pon camtu kan?

*acara petama, kutip gula-gula. Sian.. ade yg nanges tak dpt gulagula* hehe

*acara tiup belon sampai pecah*

*passing getah guna straw*

*bowling kelapa. acara tuk ibu-ibu*

*ni pon acara tuk ibu². ape tah nama acara ni*

*ni acara tuk lelaki-lelaki dan pria pria. sepak raga*

*Kami pon ade sediakan perkhidmatan kesihatan. Ini tuk sakit² biasa jer. Bolehh jugak tuk amik ubat demam ke, ubat batuk ke or etc.*


*then acara penyampaian hadiah. Suke sungguh dorang dapat hadiah tau!*

Seterusnyer, gambau² aku lak yer... td sume gambo org jer.. gambau aku takde.. neh baru gambau aku.. keh keh keh! Over la aku ni kan! Lantak lah! dulik ape? ni Blog aku! hahahahah!!



Sekian terima kasih... Pengalaman ni memang tak dapat aku lupakan... Kalo ade peluang macam ni ke mana-mana lagi, sure aku tak nak ketinggalan...

---------------------------------------------------------------
FINGER NOTE!>>Release Jap Tension<<

Comments

Popular Posts