::PELAJARAN BARU!::

Yeaaaa.. ari ni aku dh berjaya menggodek satu lagi pelajaran baru... tepuktangan Tgk! aku dah ade EMOTICON!! yeeehhhaaaaaaaaa!!!! celebrate

Maybe bagi para blogger yg lebih handal dari aku, ini sume biasa biasa ajerr...
Tp bagi aku yg baru berjinak jinak dalam dunia pemblogerran , jelir ini adalah sesuatu yg sangat terbest dan teruja utk ku!! peace

Cane korang nak wat emoticon neh?
Sini meh aku bitau.. ini tuk amatur jer eh.. yg dh pro2 tu dok dendiam!! keh keh keh sengihnampakgigi

Korang bayangkan betapa indahnya™ ;) kalo emoticon yahoo ada di blogger template editor korang! huhuhu! sampai korang rasa tak perlu susah-susah nak menghafal Yahoo Smiley! So, yang korang kena buat cuma :

1. Donlod FIREFOX
2. Bukak browser FIREFOX tu...
3. Install GREASEMONKEY
4. Klik script ni then install
5. Pastu letak script tu dlm tamplate korang then carik bnd alah ni.. ]]> < / skin >
Jmp tak? erm... then korang letak la bnd2 ni kat atas dia...
mg.emoticon {
padding: 0;
margin: 0;
border: 0;

}


6. DONE! senyum hasil nyer spt di bwah ini... SEE!! tepuktangan

starstarstarstar
** SELAMAT MENCUBA!!! **
---------------------------------------------------------------
FINGER NOTE! >> gataiAku suke! Aku Suke! Aku Suke!rindu<<

Comments

Popular Posts