::SEMALAM YANG CUTI::

Semalam yang cuti... ermmm... best ke? soal
eheh! sengihnampakgigi Oke laaa... so, so laaa...
Pagi tu, aku masak nasi lemak jerr... sampai ke tgh ari tau nasi lemak aku tu! jelirhuhuuu!! pemalas tul ibu! Then, aku luahkan perasaan kat En. Suami aku...

"Sayang... petang ni kita g men bowling nak?"
"Ayang kan ade liga malam ni..."
"alaa.. takpe laa.. kita g awal sket... ibu pon nak beli barang dapo.."

Yang adooo!!
ekceli aku nak menerai kasut bowling baru yg telah dibeli oleh En. Suami ku... Dah lama dh beli, tp aku tak berpeluang nak mencuba pakai dan menggayakan ala-ala shalin gittew! aduh! duh! duh! gatai
Pastu, di tgh ari yang indah... bumi telah disirami ngan ujan maha lebat! Wahhhh... sesedap rasa aku menidokan diri... bersama-sama anak² comel ku.. dan En. Suami ku juaa... Ageggegegge... ihikhik
Kul 5 sume dah bangun tido, aku pown berkerja keras mempersiapkan anak² aku dulu. **slalu aku mcm tu lah.. nak g mana² aku kena siapkan anak² n perkakasan depa dulu.**
Kul 6 mcm tu, kuar umh... memecut dulu ke Carefour membeli barang² dapo. Sepanjang jalan erea² situ, masih bersepah-sepah ngan sgala sampah hasil dari mengundi that day! huh!! takbole*tanok cite psl mengundi.. sebab aku pon tak mengundi.. kekekke** sengihnampakgigi

Abis beli barang sume, pederas lak g tpt bowling. Sampai kat sana dalam kul 8 lebih gitu. Aku tgk legang jer tpt bowling. Macam takde orang nak men liga pon for that day! Aku tny En. suami, dia kata ari ni tak jadi.. ganti esok... ooOoo... ari ni kan Penang coti... Orang dok sebok ngundi.. Padan la en. suami ku tadi bawak keta ala ala romantik gittew! Slalu nyer dia tu, asek nak pederas jerr... eheh! jgn marah syg! jelir
Maka bermulalah sesi men bowling together gether ngan suami ku... anak² ku?
ehehhe.. aku telah umpan mereka dengan colouring book + pencil colour... tapi, diam jer hanyalah semenara... pastu melasak tak hengat! Tak kesah lah.. yang penting dorang enjoy.. aku enjoy.. en. suami ku pon enjoy...

Abis bowling, OTW nak balik, singgah dulu kat hentian Juru... isi perot... ala ala mcm ramai jer orang yang singgah Juru... ahaa.. yer laa.. ari mengundi kan... **undi lagi..** garupale
Sampai umh dalam kul 11.30. Aku paksa anak² aku tido. Sebab dorang ni, jenis nak tido kena paksa. Kalo tak, mencanak la mata ko nak menunggu dorang dengan rela hati cakap.. "ibu.. jom tido..." gigil
---------------------------------------------------------------
FINGER NOTE!>>Kita enjoy dulu!!<<

Comments

Popular Posts