::CANTIK KE? SEKSI KE?::

TAG yg berkurun sudah... Pemberi asal Puan CT dan Puan NOY
Kenapa aku membiarkan TAG ini terdampar bisu di kamar draft?
Jawapan yg pasti.. sbb aku malas...
yerrr.. aku mmg agak malas utk menjawab TAG..
bukan tak suka.. tp jika ada yg memberi, aku ambil jua..
cuma akan mengambil masa yg agak berkurun utk aku menjawab...
Maaf yerkk!!

Tag ini adalah nama "CANTIK KE?? SEKSI KE??"

Q : pengertian kecantikan pada anda ??
A : Walaopon rupa mu CANTIK, tp biarlah hati mu juga SUCI.. Jangan bila rupamu perasan CANTIK, tp hati mu BUSUK mcm longkang!!

Q : bila hari terakhir anda bermekap??
A : Hari-hari aku mekap.. Cuma ala-ala tokpekong cina dgn tidak jer.. Last aku mekap beria, rabu lepas.. Sebab biasa ari khamis aku akan pakai baju jeket bodo. So, takde mekap beria hanya calit eyebrow, eyeliner, mascara, blusher n lipstik.

Q : bila kali terakhir anda membeli shopping sakan membeli make up dan yang sewaktu dengannya??
A : Bulan lepas agak nyer.. aku beli lisptik, mascara & 2way foundation bertajuk 'SECRET'.

Q : bila kali terakhir anda syampu rambut ??
A : SEMALAM!

Q : adakah anda seorang yang kemas dan beratur dalam penjagaan bilik??
A : Hahhahahha!! malu nak citer!! tgk mood..

Q : barangan make-up anda ??
A: Walopon aku baru jerk blajar2 mekap.. tp barang mekap aku idak lah berjenama... Aku main taram je, asal boleh... tak caya? nak tengok?
::inilah bnd yg aku pakai hari²::

Q : senarai kan 5 actress tercantik di mata anda ??
A : Malaysia je ke?? Kalo kat malaysia pilihan aku... 1. Nasha Aziz 2. Erra Fazira 3. Vanida Imran (cantik asli) 4. Rita Rudani 5. Ayu Raudhah

Q : last Question : are u Hot?
A : OMG!!! CekLaLa da HOTZ kannn... *muntah ijau!*

Tangkap @ sertakan 3 keping gambar anda yang anda rasakan paling seksi. Tak semestinya tak berpakaian atau mendedahkan. Mungkin anda rasa senyuman anda masa itu adalah seksi.
Sertakan!!Nyatakan kenapa gambar itu begitu seksi di mata anda?
*aku akan ubah suai sket TAG ni.. *sesuko ati yoo!*
::SEKSI TAK??:: hahhahhaha!!

::Gambar ni ramai org suka sbb editing yg secara tak sengaja menjadi::
Pastu bila org tny aku, cane nak edit.. aku dh tak gheti nak bitau! hehhehe

::Dan ini adalah pic yg paling panas dan hot!
sebab snap pagi td yg tanpa mekap ala ala vou ge vaa ittew!!
Kan pakai jeket ijau bodo tu.. malas lah mek nak mekap² beria!::

Ekceli, TAG ini adalah asing² dan dari org asing.. eh! tak!! org yg berlainan maksud aku... haih..
Pastu aku gedik laaa mengkombain kan TAG ini menjadi 1... Dan berikutnya.. as ussual...
Nak tag sape???
1: KAK MAH
2: MAK DATIN (hambek ko mak datin.. berupdate sket blog mu)
3: KAK EYNDA (sejak² ni kan.. makin cantik jerr..)
4: KAK MYA (tahuu.. pasti akak pon akan berkurun membiar sepi TAG ini..)
5: REEN (from trong with love)

Comments

Popular Posts