::ENTRY LUAHAN PERASAAN::

Banyak entry berkepam yg tak sempat aku nak apdet!
Sebab aku teramat kebizian diminggu ni...
Student dah masuk, maka dengan itu, pekerja yg mengulat banyak
mcm aku haruslah menfaatkan sedikit waktu kecemasan yg adooo!
Kan ke aku ske wat keje last minit...
ARRGGGHHHH!!!! PEDULIK KAN DGN YG ITUUU!!!!
Aku harus langsaikan repekan ini...
sebab ini adalah entry yang mempamerkan luahan perasaan aku yg dah......

apakah salah jika aku membeli popia goreng ini sebanyak 3 KETUL??
telah pon ditelan oleh aku seketul sebelum entry ini dipublishkan...
dan...
aku UP lagi dgn sandwich yang memang kesedapan nyer diketahui
oleh pelanggan setia 'makcik berek'!!

Petang ini spt biasa aku bergegaskan diri ke cafe staf
utk mencari sesuatu yg blh dimkn di ptg hari.
Tapi ptg ni aku layan blues sorang²...
sebab geng cemolot pegi kursus...
brok brek brok brek aku kat cafe dgn 'makcik berek' pengusaha salah sebuah cafe kat situ,
aku pon order lah 3 KETUL popia yg masih sedang dlm kuali...
tgh sembang² pembantu makcik tu bawak la kluar popia goreng yg aku pesan tu.
Dia bawak dlm pinggan, dlm pinggan tu ade la lebih kurang 6-7 biji popia
elok sesedap rasa jer sampai popia aku tu, makcik tu pon nk boh la dlm plastik,
masa makcik tu baru gaya nak bubuh, dtg la seorang pak guard yg ala² mcm terkocoh-kocoh...
terus dia sound dgn nada yg agak kuat lah jugak...
"ehhh.. takkan tinggal byk ni jaa??"
"takdak dah kaaa??"
"takkan nak amik semua kot??"
Makcik tu, dgn aku aku skali mcm blurr jer dgn pak guard ni... APE HAL???
Makcik berek tu pon sound... "ada lagiii kat dapoq tuuu... yg dok goreng pon ada lagiii..."
Aku tgk muka pak guard tu dok sengeh²..
"oooo.. igt tinggai yg ni jaa.. igt kan td nak amik semua. DIA NI DH LA MAKAN BANYAK.."
*saje aku besarkan font tu sbb nak bagitau kat korang punca luahan perasaan aku ni..*
sambung lagi...
"TENGOK BADAN DH LAAA..."

perghhhhhhhhhhh!!! MENYIRAP GUA BEB!!!!
APE HAL LU BRO!!!
WA TAK KENAL LU PON!!!!
SEDAP² MULUT BUSUK LU NAK KATA KAT WA!!!!

tapi itu hanya dalam hati sajorkkk...
tak tergamak aku nk jadi mulut yg suka mkn cenonggeng ayam...
reaksi aku??
angguk²... sambil sahut.. "hahh.. mmg pon.. tahu takpe..."
zassss!! aku sambar seketul sandwich!

Tapi..............................................................
apa yg dinyatakan oleh pak guard itu mmg betul pon...
sob..sob..sob...
aku dh gumukkkkk!!!
hhuuuuuwaaaaaaaaa!!!
skali lagi..
AKU DAH GUMUKKKKKKKKKKKKKKK!!!!

Tapi aku nak wat macam mana....
napesu pemakanan aku belom boleh dikawal..
ditambah pulak dengan keadaan diri yg kurang bersenam berbanding dulu...
So??
KESIMPULAN NYA??
urat aku dah bersimpul rapi....
lemak aku tak menepu....
badan aku dah tak gojes...
tapi.. aku tetap menten hot!!!
sebab nyer..
walopon badan dah gumuk, tp isi aku pejal... kulit badan aku tegang!
masih sedap mata memandang...

nyehhhhhhhhhhh!!!
sekian luahan perasaan dipetang hari kamis...
aku tgh mkn popia... yea yea!

eh lupe nak bitau...
popia mmg fav aku tau!
tak kiralah popia basah or popia goreng..
memang aku sukaaaa... ai laikkkkkkkkk!!!

jemput mkn anak².... NYUMMMM!!!

Comments

Popular Posts