::LANGKAWI DAY 3::

Jenuh korang yer mengscrollkan cite aku!!
Siannnn.....
Ok! Last day kursus...
Pagi.. senampoco-poco.. Masih lagi ada yg bermimpi ngeri tokleh nak poco-poco..
redo jer lah mekkk!!!

Pastu lepas bekpes ape sume, turun ke Ballroom utk sesi pembentangan tugasan oleh wakil group masing²...
Aku malas nak mensnap gambo depa wat presentation... keji tak aku??
Tapi aku dok galak mensnap muka sendiri...
Lantak lah.. camera aku what!!
Muka org malas...
Muka org tak puas ati...
Muka org boring...
Lagi pula aku rasa mcm badan aku nak demam tak nak demam...
Libang libu jerr... serba serbi rasa lain macam
Tapi semangat nak bershoping tu tetap hadooo!!!


Ooooo.. Ros merah ni aku dapat... dan nak mendapatkan nyer jugak jenuh aku berebut-rebut ngan sorang nyah ni... sebok jer taw!!! tapi akhir nyer aku jugak yg menjadi pilihan.. dah tentu lah yang 'ORI' yang dipilih.. hehehhehe....

Ok Ballroom Bayview.. nanti we all datang lagi yer.... ai suke taw! banyak cermin!!!
Aku Sapu rata cermin kat bayview ni...
************************************************
Dalam dok penin tak tentu hala...
bergedikan jugak aku ke tempat² membeli belah..
beli cekelat sgala...
Betul!! Aku hanya memborong cekelat jer...
tu pon sebab aku tau en.Suami aku memang suka mkn cekelat...
Dia tu kalo makan cekelat.. xmo kalah ngan anak² taw!!
Tu pon komplen lagi.. napa aku beli cekelat daim tu sebungkus jerr... HamboiiiiI!!!
sebungkus tu pon, dia dok pulun sensorang jerr... skali amik segenggam! 2 kali amik dah bape genggam? heh!!

Bergambar di jeti sebelum pulang ke tempat asal...
masa ni kepala aku dh beron.. tapi aku tetap nak beraksi mesra...
Sebelum tu aku dh telan penadol aktif fast 2 biji n ubat muntah 2 bijik...
Masuk je feri.. aku pejamkan mata... tidooooooooooooo!!!
Jaga jer, dah sampai... Alhamdulillah....

Sampai USM lebih kurang jam 9 malam... drive sensorang balik umh. sampai umh, en.Suami tak menyambut pon.. rupe nyer xde kat umh!! keji taw!!
I call dia, kata ada kat luar negara... AMPEH!!! Pegi lahhhh!!! Kengkawan lagi penting dari isteri kan....
Merajuk ai taw!! I dah tido, baru dia balik dok himpit²... NAK APE??? TAKMO KAWAN!!!!
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!

****************************************************
sekian terima kasih....

Comments

Anonymous said…
weiii..x baik tawwww "takmo kawan" dgn asben..nnti tuhan marah...ekekkekeke..!
ceklala said…
cT:: takpeee.. sunat jerr... :P hehhehhe!

Popular Posts