::CONTEST; SAYA, SUAMI SAYA & BELOG SAYA::

Ini contest datang nyer dari MR aka Mama Mencah atau Makcik Rehan *byk pulak nick ko ni MR!* jgn klik sume, sbb tuan yg sama.. nyehhh
Aku tgk ramai yg dh join the party.. dan aku pon nak menyelit jugak...
Walopon Tuan Rumah belom bagitau bila tarikh tutup nyer!
Aku assume contest ni masih dibuka... heheheh
bukan sebab nak hadiah sgt pon... *tp kalo dpt aku amik! huahuahua!*
hehhehehhe....
Entry contest dia di SINI <<-- klik ler kalo ade yg teringin nak join the party!

Soalan:

"suami baca tak blog i ni?"
ada.. kalo selalu... aku tak pasti... tp aku rasa dia ade baca.. cuma kadang² atau jarang².... Tapi dia tahu aku ade belog.. cuma dia jarang nak bagi feedback balik pada aku kalo dia baca. Ekceli, en.Suami ade blog jugak.. blog pasal keta. Aku jugak yg build up kan blog dia tu.. tp dia maleh nak update! Dah ler aku yg register ape sume, update pon nak aku gak buat! ape kes??? Dia nak citer pasal keta, tp suh aku yg buat.. ngeh ngeh ngeh.. Mana laa mak nak reti!!! Pasal mekap mak pandai laa... huhuhuuhu!!

Tapi en.Suami mmg ada baca blog ai.. dia nk tgk kot² ade sesape yg ngorat ai dlm blog... pastu balik umh, dia akan buat muka muncung tanda protes... ngehhhh... xde lah!! tipu!! hehehe!

"kalo dia baca, agak² dia sentap tak ape yg sy tulis pasal dia?"
Duluuuuu... duluuuuuuu yer.. masa sewaktu ketika aksi panas sedang berleluasa di dalam kes rumahtangga kami... memang aku penah buat ayat² yg membolehkan dia sentap! Tapi bukan dia sendiri yg baca.. 'org lain' baca, then bagitau kat dia, supaya dia panas ati kat aku... Aku rasa cerita aku itu wajar.. sbb aku meluahkan sebuah rasa yg sapa pon takkan boleh nak simpan²!!

Kalo org lain, blh la nak luah perasan copy paste ayat² putus cinta yg org lain punya pastu dengan lirik² lagu keciwa... tempek kat blog! Tapi aku.. nehi.. nehi.. aku lagi menggeli bila buat ayat² geli mcm tu.. lebih baik aku meluah rasa dgn cara yg puas, walopon dgn menaip asalkan aku tak rasa terbeban dikepala...
Now.. kan dah ade 'entry berpassword' so.. lagi senang aku nak meluah rasa hati ku ini... ngeh ngeh ngeh!

"dia support tak aku berblogging?"
Entah la mekkkk.. tp aku ade gak bitau dia pasal suh klik 'nuffnang' tu.. hehhehe.. dia plak blh tny aku balik.. nak buat apa?? haduhhhhh!!! feninnnn!! Aku pon, nak hapdet tak tentu masa dan ketika.. kadang² ade.. kadang² terbiar jer sepi... canooo nak caiyorkkk!!!

"Ipar duai sebelah suami baca tak belog i?"
hehehhehe.. tah lerr... aku penah gak bukak belog aku ni depan sepupu sepapat adik beradik en.Suami.. tp tatau la depa continue ke tak folo blog aku ni... tp yg pasti, depa tau aku ade belog.. sama jugak ngan my sibling.. kami bukanlah buta IT.. kami sama² beremailan, berfesbukkan, berYMman.. *pitam!! penyalahgunaan bahasa!* sume tau aku adalah blogger yg tak bape nak tegar!! amik gambo snap sana snap sini.. tak takde pon ditayang dlm blog!! hahahhahahah!!!
Nak tempek.. tp tak sempat lol!! banyak nau!!

ehh... dh abis!!!
senang jer soalan... hehehhehe...

Okeh Rehan!! aku dh masuk contest ko..
PS.. baca betul² yer.. pastikan ai menang!
kalo tak nanti ai taknak belikan mangkuk ayun dh kat yr MR!! hehehhehe *larikkkkk*

Comments

Anonymous said…
lala..ai disqualified kot..sbb suami dah jd bekas..hahaha
ceklala said…
::Ommy Firuz:: boleh jerr.. belasah lerr sesape pon.. hehhehe

Popular Posts