::TESCO YG JEM,DINNER KUL 11.30 MLM::

Malam tu kami berpakat nk mkn kat luar.
Dalam perancangan mmg xde pon plan nak ke Tesco Taiping.
Tapi tah cane si driver tu leh sesat masuk jugak ke Tesco...
Satu hal nak masuk Tesco pon sudah jem dgn kereta!
Nak cari parking lagi lah! Nasib baik la bawak 'Mymewwah'. Blh gak nak menyelit.
Ape ke punya ramai umat manusia berpesta kat Tesco ni..
Sale punya pasal kan.. Pulak tu, sale si Tesco ni dipaparkan pulak dlm paper,
Memang berduyun spt genderang mahu pulang lah si pirana berpesta di Tesco.
aku termasuk ke golongan pirana ittew?
hehhehee... tak blh blah laaa...
Aku cuma sambar susu n pampers anak² jer...
Yg lelain tu sume mak ai punya barang!



::Byk la kome punya terima kasih! Haku berjanggut tunggu beratur tau!::

Kami park keta kat tingkat 2. Hazab la pulak nak turun.
Jem punya lah panjang!
Tatau lah ape masalah lalulintas kat Tesco ni...
Kami terkandas kat atas tu dekat 45 menet!!
Kami abis soping ape sume lebih kurang pukul 10.30 mlm.
Sape sorang pon tak mkn ape lagi.
Anak² daku nasib lah dh bedal susu sebotol masing².
Kalo idak mahu mengamuk lapo..
Perut aku jgn tanya lah kriuk kriuk berbunyi...
Dan peel aku, kalo lapo teramat. Aku akan duduk diam menyepi.
Kalo aku bukak mulut nanti, intonasi suara aku tiba² akan berubah menjadi drakula..
eeeeee.... buruk laku!

Kluar jer dari Tesco, aku suh driver pecut laju² sket cr kedai mkn!
Mak aku lah yg rekemenkan satu kedai yg dia slalu singgah ngan abah.
Kata mak kedai ni masakan dia sedap² belake...
Sampai kedai mkn, order-order ape sume,
Nasib baik lah tukang masak kedai tu tak amik masa yg lama tuk memasak.
Tapi haram aku nak amik gambo...
sebab lapo teramat!
Makanan sampai tak sempat tunggu lama, dah ilang ditelan oleh perut drakula...
Gambo yg ada ni, dina yg amikkan, tu pon sebelum mkn...
Ape² pon, ikan kembung masak cili dia mmg sedap!!
Sayang gambo takde.. walo skepiang!!

::Dina yg dh pandai snap gambo sendiri::

::Kakak amik gambo adik yg sgt behave mlm tu..::
Adik makan nasi dgn banyak nyer.. abis nasi ibu pon adik sapu rata..
Lapo yer sayang...

::Gambo Acu OO yg belom ready, Dina dh snap::
Mampos la ibu kalo Acu tgk blog ibu ni.. sbb gambo dia tak cung!
hehehhe

::Diakhiri dgn gambo ibu yg comey ni::
Pandai kakak amik gambo ibu...

Comments

Popular Posts