::LANGKAWI DAY 1::

Seperti yg u ols tahu.. cek Lala ke Langkawi sebab kursus kan...
so, takde lah citer² yg menarik utk dikongsi..
atau tempat² bersejarah yg dilawati...
Update yg terpamer hanyalah kegedikan aku di sekitar dan sepanjang kursus
dan wajah² prono.. ehh!!! poyo cek lala lerr...
Sesape rasa mual atau rasa tak selesa perut...
harap jgn lah membusuk diri anda di sini yer...
hehehhehehhe!!!

*spt biasa, cek lala akan pose verangan dulu sensorang*
ini sebelum pegi yer.. pagi² limun masuk opis..
bas gerak jam 10.30 pagi mcm tu..


gedebuk gedebak... bla..blaa ape sume, lebih kurang jam 12 tgh ari lebih mcm tu, sampai lah kami kat jeti kuala kedah. Para pria bergether-gether ke mesejid berdekatan utk tunaikan sembahyang jumaat... Para jelitawan plak, mengambil port dlm jeti tu sambil bergilir-gilir pegi makan dn jaga segala barang keperluan utk kursus... Hazab lah kome ngangkut segala jadah mak nenek tu sume!!

Kursus kali ni, pegi dgn staf akademik skali.. mmg tak bape lah nak mengeSYOK depends last year... Tp kami orrait jerkk... mak tetap MALATOPPP!!!

*muka aku kan.. minyak sekilo!!*
motif tempek muka besar lori ni?? owwhh.. non ada!!

*Kan aku dh kata... korang mesti mual nyer tgk entry aku ni..*
pssttt.. ramai yg berkenan ngan spek itam aku tuh..
ada yang siap belek belek mcm jakun jer kekdah nyer..
Aku direct jer ckp.. "spek seploh hengget jer dik non!!"
Iyerr kaa?? igt kan dior!
amboiiii... hg perli ka hapaaa??


*dalam feri dh masa ni.. masih ok lagi...*

Aku rasa aku bukan lah pemabuk laut.. tp naik feri kali ni buat aku rasa lain macam!
Ombak yang beralun tu, membuatkan perut aku mengalami gelodakan yg luar biasa...
Kepala aku pusing lansung tak leh nak angkat...
Apa jadi dlm feri lansung aku tak amik tau...
padahal aku dok dengar jer suara² org lain yg sakan buat pengeluaran isi perut... errrkkk!!!
Aku tak rasa, tp aku pening! Pening yg lain mcm!
Aku hanya pejam mata, dan tido tanpa pedulikan yg lain²...
Sejam lebih wooo.. dpt lah jugak lena dan bermimpi..
ngeh ngeh ngeh

*Akhirnya...*
Tiba jugak aku di destinasi... Walopon tgh penin² lalat lagi...
aku tetap nak vouge kan diri bergambar kat sini!!
hehehhehe...

*Bayview Hotel*

kali kedua kami ke sini..
Last year pon stay kat sini gak...
tapi bilik yg aku dapat kali ni agak cun dan besar dari tahun lepas...

Ape yg ampeh cuma tv nyer!!
jenuh diketuk2 tuk dapatkan saiaran...
ape daaa!!!

view dr bilik kami di tingkat 5!

Seperti biasa.. Mak suka posing!!

Apa yg mak suka kat Bayview ni kan.. banyak cermin tau!!!
Itu yang buat teruja sangat!
Mak kan suka cermin..
merata hala, asal nampak jer mak snap pic pantulan..
hehhehehhe... suke tau!!!
tak caya tgk entry seterusnyer nanti...

Eh, we all sampai bayview lebih kurang jam 5 ptg lebih2 sket mcm tu...
pastu turun refreshment kat tpt kami nak berkursus tu..
then buat aktiviti sesuka ati..
Aku takde lah berimaginasi nak membeli-belah ape pon,
even time pegi tu dh gaji...
Tapi aku sudah membeli sesuatu yg rasa mcm tahaper...

*Tadaaaa!!*
Kasut CROCS!
Macam lah kat Penang takde kan...
tapi sbb rege nye 14 hengget..
daku membeli jua...

*Pakai terus ok!!*

Okeh selesai dipetang hari pertama...
tunggu malam plak...

Comments

LiAnA said…
rindunyaaa nak pegi langkawii..
last pegi thn 2006 huhu
Anonymous said…
rase teringin nk pegi lagi..last year pegi pun sbb dpt seprise present dr sum1 inclusive flight ticket lagi..hehehe..this time nk bawak anak2 plak..jom cek lala..kite buat rombongan cikkiah..hahahaha
ceklala said…
::Liana:: Pegi lerr... tp brg banyak dh naik harga kt sana...

::Ommy Firuz:: Wahhh.. flight ticket inclusive gittewww!! kali ni dh xde ke sum1 tu nak kasik.. blh ler cek lala tmpang 1 sit.. hehehe.. rombongan cek lala lerr.. sape cik kiah tu?? ^_^

Popular Posts