::LANGKAWI DAY 2::

Ari kedua... Pagi...
Aku kena jadi instructor utk senampoco-poco... *ade lacturer sebut poko-poko hehehe!!*
Letih mekk nokkk!! anak didik tak gheti berpoco-poco...
hantam kromo jer step nyerr!!
Jenuh la makcik... aku nak ler berpoco-poco + aerobik...
alih-alih.. muzik remix poco-poco tu aku dok ulang tayang step asas poco-poco...
CIIISSSS!!! sungguh memalukan!!
Tu laaa... tak mengikuti perkembangan semasa...
Pastu ade plak suara-suara sumbang yg dok camdek aku kata asek ulang step yg sama jaaa!!
Abisssss.. kang aku buat yg lain kang ade plak yg terhumban dlm kolam tu plak...
Velasah jer la nokkk!!!
Tapi aku ade gak dpt pujian dr pensyarah ekspatriat, yg katanya aku adalah trainner yg bagus..
Sebab dia akan buat semua apa yg aku buat.. termasuk lah gaya aku sinsing lengan baju! hahahhahah!!!

Abis besenam, sume pakat² lah turun breakfirst...
Makanan bf adalah biasa seperti hotel² lain... takde kelainan pon...
So, xde gambar yer!

Dah selesai ape sume, jam 9 sume kena turun ke Ballroom utk sambung berkursus...



Diwaktu ini aku n wanie adalah salah baju.. Sepatut nyer t'shirt yg aku pakai tu utk hari ahad penghabisan kursus. Seketariat dah buat anouncement pagi tadi masa kat pool lepas bersenam. Tapi kami ni adalah perempuan yg sangat riuh mulut nya bercerita tentang poco-poco yang poyooo ittew, lansung tak elert dh dgn apa yg org cakap!

Last² bila masuk dewan, terus kena perli kaw2 oleh jejaka² techncian! Keji sungguh perbuatan mereka!! HUH!!!
Refreshment time, kul 10.30 kami perambat naik bilik tuko baju...

*Tuko lerr pakai baju ni...*
Aku suka dalam Ballroom ni.. ruang yg luas, besar.. banyak cermin besar²..
tak puas aku menilik diri dicermin... ohh.. syaitonnnN!!!
tak lupa, karpet pon cantik corak nyer!!

Dah tuko baju pon, ade lagi dengar suara-suara tak puas ati tu..
Kata kami ni bagus.. anah buah yg dengar cakap... skali ckp, trs naik tuko baju!!!
eeeee!! geram betul aku!! BENGONG!!!

*ade aklu kesah?? aku nak jugak bergambar over pantulan cermin!*
Sape amik gambo ni?? cuba teka??

*kan aku dh bilang... korang pasti muntah punyer!!*

Baju yg sama ini berlanjutanlan sampai ke petang...
Lepas refeshment, kami sume dok dlm grouping masing² yg telah ditetapkan sebelum dtg ke sini lagi.. Group kami harus anak² antoo sume, technician yg berkali-kali kena tegur oleh geng² org besar waktu sesi dgn fasilitator. Sebab kami adalah group yang paling bising dan havoc!!

*comel aksi ni kan?? Sapa amik gambo??*

*bos kanan kedua*

*aku sendiri yang amik volunteer nak duk depan lappy ni..*
Sebab aku suka menaip..
Sebab aku xpayah susah² penin nak kena bagi idea... org ckp, aku type jerkk...
Sebab aku adalah diantara wanita technician yg agak lincah...
hehhehehhe... *pitam puji diri sendiri*

Sesi bersama fesi... principal Dr. Fauziah...
Principal ni suka bersembang... mana tak gamat kami punya group...
tengah ari, group lain dok sebok berdiskusi lagi.. kami dh pakat kalut nak bagi abis cepat...
mcm² hey ler deme ni.. nak bershoping lah.. nak tido lah...

Petang tu, konon² mcm nak berjalan rata disekitar pekan kuah tu.
tapi petang tu, cuaca yang amat lah panas membahang!
mcm nak terbakar isi otak!
Berjalan lah jugak meredah kepanasan sebab utama nak membayar bil tepon aku dh dah overlimit...
Kepala aku tiba² dh menjadi pusing n bingit! MIGRAIN aku hampir menyerang!
Cepat² aku ajak wanie naik ke bilik semelum aku collaps ditengah pekan...
Naik bilik, kami berdua hentam tido dgn seenak nyer!!

Malam tu, kami masih bersesi mcm petang tadi.. sambung balik laaa...

*lagi skali aku pose gedik pantulan depan cermin di dalam Ballroom*
suara sumbang dibelakang...
"oiiitt ilaa... dh ler tuu.. lawa dahhh..."
terima kasih!!

Itu lah ko bos!
Petang tadi sebok nak bershoping lah ape lah..
Ni dh tengah malam, group lain dh pakat abis,
ko kalut dok tgk jam.. bila nak abis...
idea dh kering kontang tgh2 mlm mcm gini...
hahhh!! tatauuuuu la koo!!!

*gambar kenang-kenangan*
Ni lah group technician...
4 ketul wanita dibelakang itu lah bunga dlm kumpulan technician..
Paling havoc dan kalut dah tentu lah aku n wanie!


Comments

Anonymous said…
uit..cek lala trainer poco2 gitu..bole la ajo teman ni.. :P
ONE ZABA said…
ini le pulau yg aku tak dapat jejak kaki lagi...
ceklala said…
::Ommy Fairuz:: Wokehh!! nanti kita berpoco-poco yerr!!

::OneZ:: Lorrr... haih!! kesian nyerr lah.. tu laa.. dok lagi atas bukit tu lama².. satgi sampai tak kenai yg mana laut, yg mana sungai.. hehehe...

Popular Posts