::CERITA TERTANGGUH::

Sudah lepas minggu bizi bizian...
Update secara pukal.. untuk senang kan pembacaan...

1 Julai, Program siswa lestari untuk pelajar baru.
Skul aku dilantik utk program senamrobik. Ade pertandingan antara Skul. Dan aku telah menjadi salah sorang pembantu instructor senamrobik. TAK PERCAYA?? ngeh ngeh ngeh...
Tak koser aku nak letak pic terloncat loncat yg 'bergegar' ittew!! Maluu sehhh satu malaya tgk!! baik aku letak pic yg ado ado sajee... sejak bila aku pandai bab² malu neh? heheheheee..

Seminggu sebelum hari program ni, aku n the geng ade la buat praktis bersenamrobik dgn instructor yg sebenar. Dpt la seminggu tu 2 kali aku bersenam.. Boleh laaa.. berpeluh jantan lah jugak aku!! Harap2 blh turun la sikit.. kikikikiki.. *rasa² mahu ke pecah lelemak tepu ni??*

*Aku dan para pensenamrobik yg lain*




*pis pis kacang pis*

OKEY!
Selesai di situ....

4 Julai.. ini bukan program atau aktiviti kaitan ngan keja.. tp berkenaan ngan my family in law!
Adik ipar gue bertunang... Iaitu.. adik asben ai laaa kan..
Tetap aku mengkategorikan sebagai hari bizi.. nyehhh!!!
Tunang nyer adik ipar ku itu orang MuOrr, Johor... JOHOR?? huhuhuuu... eh? Muor tu kg my abg ipor.. iaitu suami kakak gue... ok takpe.. nnt kalo tiba hari melansungkan.. haruskah aku mengekor??
Itu sudah pasti... aku kan kakak ipar yg baik budi.. hehheheh
Pic yg ado ni, hanya beberapa sajer.. kalo nk tgk yg lebih anggun dan melatop.. masuk lah ke pesbuk daku..

*inilah yg bertunang ittew.. nama nyer ANIS*

*lauk pauk pada hari kejadian.. DELICIOUS!*
Lauk² ni sume masak sendiri.. kenduri hanya utk adik badik n org mesejid jerkk...
Tukang masak import dari KL! Adik my MIL yg ade bukan kedai makan kat KL nun..
utk pengetahuan, yg nmpk mcm balut² dgn daun ketupat itu,
bukan ketupat atau sewaktu dgn nyer yer...
Itu adalah AYAM GORENG PANDAN!! sangat menyedap i tell yuuuuu!!

*ini barang hantaran dari pihak perempuan*

*bersama tunang nyer dan cincin*

*Bersama kakak ipor yg domookk!!*

My family in law ni sume baka comey lote! Kuwus jerr.. termasuk lah my MIL! Walopon umo dah nak masuk 50, tp body tetap meten meletoppP!!!

Yang duduk sebelah kanan Anis tudung oren tu, my MIL..
Sebelah kiri Anis, tak pakai tudung, kakak si Anis, adik my asben yg nombor 3..
Yg lelain tu sume sepupu sepapat kerabat dorang...
kurus kan deme sume??
My asben pon kurus.. den yoo dokmokkk!! huuuuuh!!

OKEY!!
tutup cerita kurus dan domok!!
Pesanan penaja, nak tgk pic yg lelain.. sila lawati my pesbuk!

Comments

Popular Posts