::AIR MATA DUYUNG::


bukan duyung jer yang kluar air mata...
aku plak yang terlebih2 dok menjejes ayor mater...
nak nak episod hari ni...
hadusss.... memang tak menyesal aku bersengkang mata...
dan bersabar menanti buferring yang slow giler kat youtube...
ekceli, citer ni setiap hari isnin sampai rabu kat astro prima..
aku pon tak folo dari awal... cuma aku tgk gitu2 jer masa balik kampung ari tu...
itu pon sebab abah n mak aku adalah penonton setia citer ni...
tetibe aku plak menjadi terpesona dgn kecantikan duyung dan kehenseman duyung lelaki..
start dari tu, aku gigih la layan youtube.. cari episod2 yang aku termiss...
THANKS A LOT kat Yolande, penupload tegar citer DYESEBEL ni kat youtube...
Aku betul2 dah jadi penonton setia dah...
waktu sebenar citer ni jam 2 ptg setiap hari isnin sampai rabu...
waktu keje kan.. mcm mana nak tgk....
Pastu ulangan nyer, malam jam 12.30 malam...
Tak sanggup aku nak menunggu hingga ke tengah malam...
tapi sanggup plak aku menunggu buffer yang slow di Youtube... hahahahha!!
Sambil nak tunggu buffer tu abes, aku boleh sambil2 buat keje umah... kennsss!!

Huwaaaaaaa!! episod hari ni sangat menyedihkan hati....
disebabkan aku cuti.. blh la tgk citer ni disiang hari..
Tapi sebelum tu aku dah feel2 layan episod yang sebelum ni kat Youtube...
dah meleleh-leleh gak la sikit2...
Pastu tgk episod sambungan nyer plak kat tv... hadoiiiii....
Aku berjejes giler2 kat depan tv... sedih nyerrr!!!
Tapi dok cover2 gak takut budak2 dua org tu perasan...
tgh dok feel.. srokk srekkkk... tutup mulut dgn baju..
tetibe...
"alalalala... ibu nangeshhh tgk duyunggg... ibu tak malu... nangeshhh..."
ARGHHHHH!!! KANTOIIII!!!
|
|
|
tapi aku 

Comments

Popular Posts