::PERUBAHAN 2010::

Masuk tahun 2010...
Banyak perubahan yang dah berlaku...
Aku bersyukur sangat²!!!
Sebab semua perubahan tu adalah yang BAIK BAIK belaka...
rezeki pon murah.. Alhamdulillah....
Kalo sesape yang rajin folow blog aku dari dulu kini dan selamanya...
mereka tahu laaa gelodak tsunami kehidupan aku 2,3 tahun yang lalu...
Tak perlu aku review di sini... nanti akan ada hati² yang terguris...
Bagi aku.. yang lepas tu.. biarkan ia berlalu...
Jalanilah kehidupan yang sementara ni dengan rasa bersyukur...
Tak akan bawak kemana pon kalo sejarah hitam itu diungkit2....
Masing² dah terima "CASH"... Redha dan bersyukur lah dengan nikmat yang dah diberikan...

Ok cukup LaLa.. jangan kau melalut hingga ke laut dalam...
straight to the pointer!!

PERTAMA::

 Ini sky line blue yang dulu... tinggal sejarah...
Sebab...
 
Dah bertukar kepada SANG MERAH!!
Ini lah rupa nyaa....
  
 Kami sekarang adalah berjiwa MERAH SELAMANYA...
First time SANG MERAH  ni kluar bengkel, aku letak status kat FB...
"SANG MERAH AKAN FLY TO KOLUMPOR!"
Ramai yang kata aku nak bawak MERAH KONTOT aku tu ke KL..
ka ka ka ka!! Ada kaa!!!
Kenapa TUAN SANG MERAH ni nak tuko kaler dari biru ke Merah...
kena laaa tanya kat TUAN dia sendiri eh....
Taip yang pasti... Merah tu memang sejibik sebijot sama dgn merah keter aku....
nak tiru lah tutt!!!

Then..
KEDUA::
  
Dari Astro biasa.. dah bertukar ke Astro Beyond..
Ini pon kerja si kepala umah tu lah kann...
sape lagi kalo bukan laki aku sorang tu...
 lantak kamu lerr.. kamu yang membayorr... 
makcik ngikot jerr... hehhehe...

Dan baru-baru ni... eheh! 
minggu lepas ekceli... kami laki bini bertungkus lumus...
sampai saket ponggong2 aku...
sebab nak transformasi umah...
Idea ni dah memang lama terperap dalam pale otak...
Tapi sebab bajet takdooo... Duduk lah diam² dalam umah.. tgk dinding putih yang dah berconteng...
  

Dengan ade rezeki sket awal tahun ni... Kami pon, pakat-pakat laa beridea nak mengecat umah...
Ini sebelum dicat... lesu jer aku nengok umah...
  

DANNNN!!!
SELEPAS DICAT!!!
  

  

  

Wahhhhhh....
cantek jugak umah aku... pandai laki aku mengecat!
ekekkeke.. aku separuh masa pertama jer pulun...
lepas² tu.. mai dah saket ponggong... dengan anak² aku yang tak reti duduk senyap...
memang jadi mando jer lah aku...
Tengok² jerr... dan tolong² ape yang patut...
  
kosi kecik mickey mouse tu pon papa dia belikan utk anak²... 
tak boleh beli satu.. kena beli 2!! sama design!
korang igt morah ke?? itu pon 100 lebih gak tau!!

  
 Ok.. langsir ni adalah langsir lama... raya tahun bila tah... 
Sebab bila aku tanya hincek somi nak pakai langsir kaler apa, dia kata brown jugak lah kot...
sebab sofa ade brown, tikar pon brown... :katanya...
Aku pon menerai laa... mcm ok.. tapi still mcm tak kena...
maybe sebab langsir kaen morah kot... kaakkakakkaka!!
  

  
 Nanti mungkin aku nak try dgn langsir meroon yg aku jahit utk raya tahun lepas...
maybe blh masuk kot dgn dinding ijau neh!
|
|
|


Comments

mrs.ecam said…
alhamdulillah dmurahkn rezki dpt transform umh ke wajah baru...hekhek...tp lawo la...hijau sjuk jek mata nengok ek...heeeeeee
ceklala said…
mrs.ecam:: hehehhe.. cantik kan kaler ijau tu.. sukerr!!
LiAnA said…
wahh dh nampak fresh umah tu.. rajin hubbymu mengecat..takyah nak upah org dah..

Popular Posts