::KURSUS @DAMAI 3::

Petang tu kami kembali ke dalam dewan utk kelas dari Prof Madya Zainal Ariffin Ahmad,
Pensyarah dari Pusat Pengajian Siswazah Perniagaan, USM...
Badan penat.. otak penat.... memang tak boleh nak carry dah ape yang Prof tu cakap...
Tapi sebab cara penyampaian beliau sangat memberansangkan,
maka mata aku boleh lah lagi bertahan....

 

  

Untuk menghilangkan ngantuk...
Kami memaksa budak tukang amik gambo tu amik gambo kami... hahahah!!
Muka aku teruk betul terbakar...
dah la itam... bertambahlah lagi itam nyer....
  

Abis ceramah.. Petang tu ade lagi aktiviti sukan...
Bola tampar final... Tapi disebabkan team aku tak masuk final...
Jadi kami2 berselerakkan lah bermain yang macam2...
Aku masih lagi nak mencuba achery... semacam gian u ols!!
Selagi target tak kena.. selagi tu nak memanah... konsepnya...
  
Gaya itu mutu keanggunan.. WAHHHH!!
  
dan hasil nyer.. ini yang aku dapat...
panah tak setara mana.. sakit yang lebih...

Malam tu pulak ade aktiviti BBQ...
tapi bukan just utk kami jer.. utk sesape pon penginap dihotel 
berkenaan yang membayo utk pakej BBQ ni..
  

 
Lauk2 nyer mcm menyelerakkan..
tapiiiii.. HUH!!!
tak masuk ditekak aku!!
nak nak si ikan ape tah ke nama nyer tuhhh!!
tak sedap lansunggg!!
rasa kunyit yang menjadi payau!! kelat lidah akuuu!!
  
Tapi sambal nyer A la pulakkk!!!
sayang.. sayang....

  
scary plak aku tengok gambo berbias-bias mcm ni.. dah la belakang tu laut u olss!!
nak wat cane.. camera kecik konek aku tu dah hampir nak sampai ajal nyer...
aku pon tatau la pasai apa dia jadi mcm tu...
banyak pic aku tak jadi malam tu...
Tapi nasib baik la dia masih boleh berkhidmat dgn cemerlang di waktu siang itu... syabass beteh!!

  
Di sini, kalo ade BBQ ade la persembahan nyer... ini persembahan tarian...
yang menari nyer tu pon staf2 hotel tu jugak...
kami siap boleh cam lagi sape budak nyer.. yang mana budak nyer...
hehehehhe....
  

ini plak persembahan dari suku kaun dayak ke haper tah.. dok bersumpit sumpit...

Malam masih muda.. abes makan.. memanjat la pulak orang ke dewan sana nun....
untuk mendengar sesi 'bercakap dan mengantuk' utk kali kedua...
penceramah org yang sama.. Prof Madya Zainal Ariffin tu jugak...
 
Sampai ke tengah malam u olss dia belasah kita org... *nanges*
Mata aku ni mengantuk tatau nak cakap laa....
dah la letih.. penat.. mengantuk...
sampai jer bilik.. aku terus kebabommmm tidooo...
takde masa nak packing2 dah..
esok laa packing!!
|
|


Comments

Popular Posts