::DUDUK DIAM DIAM::

Dah lama aku tak buat kek...
Bukan tak mo buat.. bukan takde idea.. bukan takde bahan...
Tapi...
sebab mixer aku dah woshakkk!!!
huhuhu!!
 
Kalo raya yang aku dok sebok buat biskut tu, aku pinjam mixer mak aku...
Ini dah dipulangkan.. aku jadi mti kutu la nak buat kek tak boleh²!!
padahal, kalo tgk kat kedai2 letrik, mixer sajer pon dah murah...
Cuma aku jer mcm keberatan nak beli...
Kenapa tah?
Tapi bila balik umh mula aku membebel sorang².. 
bila nak buat kek lah.. bila nak buat tat buat lah...
itu lah ini lah.. hari² ngadap lappy cari resepi... 
Tapi buat nyer idok!

Makanya... oven aku yang nak masuk usia 6 tahun tu...
akan terus lah duduk diam diam kat situ...
sebab nak pakai nyer adalah sekali sekala sajork...
Itu pon kalo aku mai angin mengong aku nak panaskan ayam percik kat dalam oven!
kuang kuang kuang!

|
|
|

Comments

KIDbrush® said…
uiiii owang kpg! pa habaq yuuu! elok ang bwat kek 14 lapis! boh dal sket ngeh ngeh

KID ;) suka makan kek nenas cecah toyo (kicap)
Drama Mama said…
haaa i punya oven pun terperap gak bukan sebab mixer rosak, sebab i tak terer baking! hahaha

http://twinkywinkystars.blogspot.com
LiAnA said…
haa meh pinjam mixer.. masih baru lagi.. dok simpan kekekeke

Popular Posts