::KURSUS @DAMAI 3::

Alhamdulillah...
dah hari terakhir kursus....
tak sabar aku nak balik...
anak² aku hari2 tepon bertanya bila aku nak balik...
Hari terakhir kami lebih banyak tumpukan pada persiapan utk presentation..
Mesti pelik kan.. kursus mcm takde ape2 pengisian.. tiba2 ade presentation...
hehehhe...
Ekceli, kursus kali ni agak santai berbanding kursus2 yang dulu...
sebab kami telah dibahagikan kepada beberapa kumpulan sebelum datang ke Damai...
dan setiap kumpulan dah diberi tajuk presentation masing2...
Sume presentatoin tu kena draft dulu kat skul sebelum datang ke Damai... 
so, senang disitu....
Tajuk2 tu adalah tajuk setiap kursus yang telah we all pegi sepanjang 5 tahun ni...
2005 - Kursus Di Batu Feringghi (aku tak p sebab dalam pantang)
2006 - Kursus Di Century Pines, Cameron Highland (masa ni aku peknen anak kedua)
2007 - Kursus Di Laktown Resort, Bukit Merah
2007 - Kursus Jati Diri Di Nur Lembah Lenggong, Perak
2008 - Kursus Di Bay View Hotel, Langkawi
2009 takde kursus.. sebab bos² sume nyer berbizi..
Kalo tak silap aku.. aku penah Blogkan pasal Kursus Aku ni NurLembah Lenggong tu..
Tapi tadi aku selak2 balik... ruper nyer aku letak link fotopages ajorkk..
aku tak details kan dalam blog.. hehehe.. sori bahhh...

Ape yang ko merepek panjang2 ni Cek LaLa oiii...
baikkk.. baik... saya sedai berkhidmat....
 
 Hah!! inilah hadiah yang saya dapat dari "pertandingan achery" 2 hari berturut turut...
Lebamsss u ols!!!
Pepagi senamrobik... dan erobik hari terakhir adalah A+!!!
step boleh diambil pakai.. takdo lagi dah carca marba...
gambar tiada yer anak2.. sebab org pon dah meluat nak snap pic diva mcm aku ni.. 
kah kah kah

Eh.. eh.. u olss.. 
kan aku ade bagitahu masa hari pertama sampai Damai ni kan..
kami ade main bola tampar.. then ade sorang staf kaki nyer terpeleot...
ade kan? ade kan??
hah ape?? dah lupeerR?? PEGI BACA BALIK!!!
hah.. nak marah la niii....
  
Ini olss... ini masa kejadian...
si tudung putih tu lah si mangsa yang kaki terpeleot tu...
pic ni dirakam oleh paparazi yang tak boleh tgk ade diva baju merah tu kat mana² jer...
mesti nak nyebok!! mesti nak ngamik gambo mak ni...
ahak! ahak! ahak! tak koserrr!!
Lepas kejadian tu. si mangsa telah dibawa ke Hospital Manjung untuk dapatkan rawatan...
tahu tahu 3 jari kaki nyer telah meretak u olsss!!
NGERI!!!
Then lepas tu, setelah berbincang bincang.. dan mendapat persetujuan...
beliau telah dihantar pulang MALAM itu jugakkk!!!
kasihannn.. 4 jam jer berkursus...
uhuk! uhuk!
Itu hari org.. hari aku tatau la bila kann... jangan gelak kan org.. tak baik...

Ok berbalik pada pangkal jalan...
Lepas break1st ape sume.. masuk bilik.. mandi2... packing baju...
then masuk dalam dewan balik...
 Bertungkus lumus menyiapkan segmen presentation masing2...
 
 Aku yang sentiasa berikan pose TEBAEKK!! kah kah kah!!

 
 Masing2 sume sedang membizi...

  
 Sebelum presentation bermula... sebok nak tgk pic yang dh upload masuk lappy...

  
 Ini lah staf sokongan skul KIMIA!!
YEAHHHH!!!
  
 Presentation pon bermula... aku agak stress sebab tajuk kumpulan aku adalah killer...
Katanya, tajuk kursus yang kami present ni tak tercapai selepas bengkel...
Adooyaiiii!!
Tapi aku normal laa.. buat muka sardin jerr...
Tapi kan.. tapi kan.. aku perhatikan.. 
aku dah semakin ade kondifen level bila public speaking ni...
kalo dulu, aku.. MASYAALLAH!!
ketaq lutut wehh!! nak terkenc.. nak terber.. sume ade!!
Tapi skang aku dh ok laa...
ermmemememe.. sebab ape eh?

  
 Hahh.. muka legaa lepas present dah abes..
tunggu masa nak balik jer...
Beg-beg sume dah bawak turun ke dewan dah..
sebab masa check out dah over.. tu yg hangkut beg2 sume bawak turun...
tok tak tok tek.. bla.. blaa... blaa...
dekat pukul 5 gak baru kitaorg gerak nak balik...
Aku ingat dorang nak berjalan-jalan lagi ke Pekan Lumut...
rupanya tidakkk....
Alhamdulillah... Lega... tak sabar nak sampai umah ni...
dalam bas aku tak leh tido.. sebab aku nak turun kat depan umah aku di kampung...
so, takut terlajak, jadi nyer aku tak tido lah...
Lebih kurang sejam mcm tu... sampailah aku di rumah...
bas betul2 benti depan umah!!
Aku turun, then dorang yang lain teruskan perjalanan pulang ke Penang...
Aku?? Wahhhh.. dah dapat masuk rumah.. syok nyer...
Aku tak sempat nak borak2 ngan mak aku.. landing atas sofa jer, aku dah lelap...
Giler letih weyhh!!
Aku terkejut sebab dina balik dari mana tah dtg kejutkan aku...
Malam tu, Papa dorang sampai, then kami pon balik lah ke penang...
Dalam keta, aku bantai lagi tido....
sampai umah.. masuk brg2 dalam umah.. terus aku merangkak cari katil.. cari bantal...
krooookkrrhhhh...bruuuurrrrr.....
|
|
|

Comments

Popular Posts