::3 HARI 2 MALAM (part4)::

Masa ni mmg ade citer lawak berlaku. Kami 3 bijik keta, memasing tatau jalan. Main pakai ikut jer keta depan. Yang keta depan bawa Mem besar (keta Laki aku la tu). Dorang tu plan nak p cari kaen. Kaen nak wat kenduri adir ipor aku nanti. Memang tak masuk la plan asal yang aku dah buat. Abes, bila dah laki aku kena bawak Mem besar, takkan aku nak bawak jugak kwn² aku ni kan. So, kami berpisah secara tak rela kat tengah² pekan. Kat erea Perangin Mall tu, jalan pulak tengah menyesak. Then aku suh my fren sms kan kat Laki aku cakap we all takmo ikut dorang. Sebab kalo aku yg sms, harus lah kena tempik kan.. hehhehe.. Keji nau aku ni kan... So, kami bercadang mau ke Queens Bay. Aku ni boleh jugak diharap kalo nak jalan ke QB nun. Tapi tetibe lak keta belakang dah sesat barat. Call dorang, drg ckp drg tatau dah kat mana. Sesat!! So, dorang nak patah balik ke Gurney. HUaarrghhhh!! Padahal, kami dah hala nak ke QB dah. Kena lah patah balik sebab takkan nak jalan² tanpa dorang plak kan.. kesian, dah la droang tak penah dtg Penang. Sila keji pemandu pelancong anda ini.. hahahaha!!
Setelah hampir setengah hari perjalanan dok dalam keta jer, (sbb tatau jln short cut) kami pon sampai lah ke Gurney Plaza. Janji mau berjumpa mereka disitu. Masuk Gurney, kami usung dulu kekanak ke McD. Sebab dorang sedang kelaparan. Kami juga begitu.

Usai makan, kami pon berjumpa kembali... jenjalan jer kat bawak Gurney Plaza tu.



Ibu n anak² yang terpisah dari bapak mereka. Masa ni aku dah kena pau 20 hengget. Beli jam sorang satu. Sorang dapat jam Berbie, sorang lagi jam Ben10.

Kami sedang berbincang utk aktiviti seterusnya. Sebab dah lari dari tajuk asal dah. Sebab Gurney tak masuk list pon.. hahahhaa... Tapi takpe, yang penting dorang Happy!


I sedang calling² my Love kat sana nun. Sedang memujuk beliau . Tapi jasad I tetap gembira bersama mereka!! hahahahaa...





Saya gembira meluangkan masa bersama mereka.

Dorang mau makan laksa kat tepi laut sana. 
Tanpa banyak soal.. kasik Zassss!!!
Kat sana, ada peristiwa tragis lagi magis...
hadoiiiii!!!
Dah bawak anak² mcm tu lah...

Comments

Popular Posts