::CORETAN SELEPAS PENAT::

Dah  bapa ari, tido aku tak cukup... (mcm la sebelum ni tido cukup sgt! hihih)
Since hari tu, sampai lah malam tadi, baru aku dapat cium bantal, cium selimut yang sejuk2 masam tu...
Arggghhhh... sedap nyer mengeliat atas tilam rumah sendiri.....
Syok nyerrr boleh guling2 mcm industan atas tilam yang lapang (sebab anak2 takde)....

Petang semalam (Selasa), berjaya jugak Bowling USM nak dapat pingat...
Alhamdulillah... Pingat Emas lagi...
Walaopon main nyer tak la setaraf Pro Pro... tapi, boleh laaa...
Nanti gambar2 akan diupload sikit demi sedikit yer...
Sume nyer bercampur aduk.. ade dalam camera org tu sikit.. org ni sikit.. 
So, kena tunggu lah yer!

Petang tadi (rabu) aku p belasah maih paintball plak...
Jugak utk SUKUM 35, tapi tak termasuk dalam pungutan pingat.
Walaupun biginner jer yang main, tapi Alhamdulilllah... MENANG!!!
sampai ke final, dan yang penting dapat kalahkan musuh tradisi... (dalam SUKUM laaa...)
Syokkkk!! memang SYOKKK HABISSS!!!
hilang stresss dapat main paintball...
Dapat 2 cop mohor kat paha pon takdak apa!!!
yang penting MENANG!!!
Harus lah berminggu2 pulak nak ilang ni...
Lebam yang dapat masa training pon tak ilang lagi, dah dapat cop baru...
tapi org kata, kalo main paintball ni takdak cop, tak feel laaa.....

Dari malam tadi, sampai ke siang tadi, mesin basuh aku tak berenti dok beroperasi...
Idok ler setiap masa jer dok berpusing... 
aku asingkan dulu baju2... pastu baru masukkan dalam mesin, aku tinggalkan...
Tido... p makan... buat tu.. buat ni... pastu baru kluarkan baju2 tu...
Masukkan pulak yang lain.. tinggal lagi...
Ni baru sudah sidai yang 3 trip punya basuhan... sampai tak cukup penyangkut baju!
Tengah tunggu trip ke empat.. yang tu suar2 jer.. ok lah.. tak yah pakai penyangkut...
Sesambil tu, aku apdet la FB.. Blog kusam aku ni...
Kejap lagi, nak masuk tido... Yang dalam mesin tu, esok lah sidai...
Anak2 takde ni elok la aku tido awal... ujan pulak tu hah kat luar... ngeh ngeh ngeh (gelak?)
My Lucky.. tgh layan bola.. dok bebel sorang2 tgk England main mcm hampeh...
Aku malas nak join lah.. tido lagi syok!! kan kan kan!!

Comments

KIDbrush® said…
betui ka ang tidoq sorg2??? ada rasa sejuk kan? ada bau masam kan? aaaa ang jangan..


KiD ;) dah tido berteman ngeh ngeh ngeh
Anonymous said…
ntah bila la dpt bantal pelok yg boleh bercakap..haishhhhhh!!!

Popular Posts