::AWARD KEPAM::

Maaf kepada pemberi award....
kak mah gali
Sangat lama award ni dirumah beliau...
Aku tak jugak pegi ngambik.. dekat sebulan dah rasanya...
Dah la blog kusam.. update pon jarang..
pAstu berlagak!! org bagi award pon takmo amik!!!

 Ni lah Award yang baru aku heret (drag) dari blog kak Mah gali kito...
Thanks sangat banyak kak Mah....

Sebab Award dah kusam... aku buat cepat² apa yg dia suruh..

Write 5 interesting facts about the person who gave you this award:
Kak Mah....
# Pandai jahit tudung Awning...
# Rajin belajar masak-masak...
# Suka baca novel (mcm aku gak)
# Sangat rajin cari duit poket
# Suka pot pet pot pet kat anak2.. (jugak mcm aku!)

Jots down 10 interesting facts about yourself and your hobby
*chop! hobby ka hubby?*
# Aku ni nak mengandung.. tp suka sgt menggedik loncat sana sini!
# Duit tak penah cukup.. tapi hidup sokmo riang gumbira!!
# Lebih pandai layan psyko anak berbanding apak nyer...
# Tak pandai perang mulut, tapi pandai perang 'blog'! heheh...
# Pot pet pot pet... Garang mcm 'Kak Ros'! [kata Dina]
# Kawan² saya ialah anak² saya.. Mereka lah gembira saya, mereka lah kesedihan saya!
# pakai tudung 'on off'! hehehhe...
# Suka mereka cipta masakan... Asalkan boleh ditelan ke anak tekak sendiri...
# Tak boleh tgk cermin, mesti nak tgk muka sendiri!
# Dah pandai make up sejak² dua tiga menjak ni...

Ok cukup cukup...
nak Bagi award ni kat org lain...
NO WAY MANNN!!!
ini SAYA punya Sorang!!
[gila ini pompuan!]

Comments

Popular Posts