::CELIK IT TAPI BUTA MICROSOFT, CENA?::

YEAAAAAYYYYY!!!!!!
YARIBBAAAA !!!!YAAARIBBBAAAA!!

setelah hampir 2 jam, aku berjaya jugak menggodeh MS EXCEL!!!!
iyerrrr!!!
aku gila bengong nak pakai excel ni weyyy!!!
Aku kan pompuan tulang besi urat dawaii...
bertahun bergelumang dgn besi, mesin, gergaji, skru ape sume tuuu!!!
mana la aku nak fasih sangat bab2 ekonomi asas niii....

Aku sangat mahir menggunakan komputer.. tapi mahir, cekap dan amanah tang explore internet dan software jaaa!! 
Kalo suh taip-taip surat kat Ms Word, memang aku lajuuuu.. sangatttt lajuuuu... taip tak payah tengok keyboard pon aku bleh... ahahhaha.. Sebab aku dah training dengan berchating!! kukukuuu!!
Tapi, ce kalo suh aku pakai Power Point ke, Excel ke, harus aku tungging kepala ke bawah!!
Aku memang tak cekap.. aku malas nak pikir...

Tapi disebabkan, Jumaat ni makmal aku kena audit...
TERPAKSA RELA aku kena buat data utk Daftar Kimia menggunakan MS EXCEL!!!!
Sebenarnya, memang aku dah buat dah masa audit DOSH itu hari...
7 hari 7 malam aku tak tido yer dok pulun menatang tu... (ok tipu!!)
Tapi Jumaat ni ada lagi Audit... So, aku igt aku dah lepas laa.. sebab aku dah buat...
Rupanya.. aku lupa, yang salinan Daftar Kimia tu, aku dah bagi seketoi dalam satu fail dekat org DOSH yang mai buat audit aritu!!!
MANGKAQQQ LAAAAA!!!
aku nak kena buat lain... softcopy ada, tapi nak kena jugak edit....
Edit pon... makan masa 2 jam gak laa aku nak godehhhhh!!
So, skang.. dah siap.. ngeeee....
nak kena masuk stor kimia plak.. 
Dah la kena virus seme seme ni...
idung plak tersumbat... 
Kang nak kena pakai mask mcm rupe lalat tuh...
Cena??

Comments

Popular Posts