::UNTUK TAHUN KE 5::

Tahun 2004 (baru² kawen) aku pegi UKM, Bangi...
2005 & 2006 aku tak p mana2 sebab preggy...
Tahun 2007 aku p UNIMAP, Perlis..
2008 yang aku p UNIMAS, Serawak....
Pastu Tahun lepas aku pegi Terengganu ...
dan tahun ni, USM plak yang jadi tuan rumah utk Sukan Staf (SUKUM 35)
Dan aku terpilih lagi...

Sukan seperti biasa yang aku masuk...
Tenpin Bowling
Dan tahun ni ade acara sukan yang baru...
Paintball!
Aku masuk gak.. Tapi acara ni hanya sebagai acara persembahan jer..
Jadi takde lah termasuk dalam kutipan pingat...

So, U olss...
Bermula 12hb ni.. sampai lah 26 Jun...
Aku tak masuk keje lah...
Blog?
hurmmm.. kalo aku ada tenaga nak bukak lappy, akan aku usaha utk tatapan kalian ok!
Tapi, Kalo u ols nak tengok kutipan pingat masa berlansung nyer SUKUM tu nanti, boleh tengok di SINI
Cheerss!!
Daaaaaaa!!

Comments

Popular Posts