::BERSAUNA DAN BERBOREH::

Kejadian ni berlaku sebelum SUKUM lagi.. tah tak ingat tarikh yang tepat.. Tapi yang pasti, agak selang 2,3 minggu lepas aku main netball untuk Sukan Jabatan...

Aku ke sini utk mencuba buat kali pertama.. Bersauna dan berboreh...
Ini buat bisness kat umah jer tau.. Lokasi?
Erea Parit buntar laa.. mana lagi kan...
Orang melayu kita yang buat.. Org kelantan..
tangan dia.. perghhh!! memang sedap mengurut!!


Saya yang gembira bersauna...
padahalll!! panas tak terkata kat dalam tu... 45 minit!
Buh sarung kepala tu.. tak lama.. kejap jer.. tak tahannn... Penin!!!
aku kasik bukak.. ok sket...

Abis sauna.. buat boreh...
Boreh ni mcm lulur laa.. kasik buang apa yang tak sepatutnya ada kat kulit badan kita... Sesambil boleh rileks2 dengan aroma bau herba yang sangat menyamankan..
Lulur ni banyak pilihan.. kita diberi pilihan utk buat yang mana.. ada yang dibuat dengan tomato, timun, lada hitam, kunyit.. eh ye ke? memandai jer aku kan... hehhe.. Tapi memang sume tu dibuat sendiri oleh si pemilik.. herba tradisional katanya... Aku pilih yang ada lada hitam.. memang sedap!!
Lepas buat tu, rasa kulit badan sangat licin dan feel fresh!! SERIUS!
Harga nak tau bape??
RM35 (sauna dan lulur)

Abis bersauna.. kami bersauna plak kat Old Town...
Aku tetibe teringin nak minum Sirap float... slrruuuppp!!

My fren makan asam laksa...
ai terai Ipoh Dry Curry Mee...
Ala ala mcm mee kicap Ipoh laaa...
Ok laaa.. not bad...

Comments

Anonymous said…
pas berurut tu msti "terasa" lain macam kan lala..

sbb bkn aku sorang je rase mcm tu..kwn i pon same..

huhu..

Popular Posts