::PITCHA-3 SUKUM @USM::

Ini giliran gambar2 untuk Paintball pulak yer...
Walaupun ada yang dah aku tepek kat FB...
Tapi itu tak semua...
Hanya gambar2 yang terpilih dan tanpa karangan aku, sudah pastinya tidak menyerikan pengisian gambar2 tu.. ngeh ngeh ngeh!
Thanks too Intan utk ini gambar!

Tapi sebelum tu nak komplen sket kat blogspot... awat laaa tak buat kaedah upload gambar secara beramai-ramai? kenapa mesti nak select one by one.. lambat laaa!!!

ok terima kasih...

Gambar2 ni masa training yer..
Yer! aku sempat training Paintball ni sehari jer ok...
Sebab aku lebih diperlukan di Bowling alley



Ini sesi try baju celoreng...
Baju celoreng ni lah kami kena pakai masa lawan nanti...
Sangat gerun tgk itu baju.. hahahah!

Tentera wanita negara kejuruteraan...
Baju ganas tapi muka ayu... hiihiihii


Training dgn 'tentera lelaki' ni jenuh kami kena cakap bebaik ngan depa.. jangan tembak kami! jangan tembak kami!!
Takut wooo!!
Tapi.. dah nama pon Paintball ball.. kalo tak PAIN.. bukan PAINTBALL lah namanya!!!



U know wat, aku sempat training skali jer tau!!
Bowling lebih memerlukan khidmat aku... hehehe..
cehhhh!!! pooooddaaahhh!!!

Comments

KIDbrush® said…
fuiyohhhh!! hade rasa cam Lara Croft tak taim shooting tuh?


KiD ;D Lara Croft dan Lana Croft karektor yg jahu beza!

Popular Posts