::KENAPA APAKAH?::

Sungguh hairan dengan diri ini...
Malam tadi.. pukul 3 lebih baru aku tido..
Pukul 7 dan bangun... itu pon terjaga secara auto! tak pakai alarm....
malam tadi.. lepas meroyan kat blog...sempat la jugak layan bola 30 menet bersama En.Suami..
Itu pon setelah aku selesai menonton cd Lost Season 1 sebanyak 3 episod... dah cd ke 7 dah... [aku beli cd Lost tu kat Nite Market, Batu Feringhi dari season 1 sampai season 6!! Satu season ade 7 ke 8 cd! 1 cd ade 4 episod lebih kurang... Hah kau! jenuh nak tengok.. Tapi takpe.. aku memang dari dulu Addict LOST SERIES.. cuma tak berkesampaian nak tgk.. tahu2 jer dah sampai season 6!]

Tapi itu bukan masalah nyer...
Masalah nyer skang.. waktu rehat dah nak abis... tapi mata aku tetap tak mengantuk...
ape kena dengan diri aku ni??
SUNGGUH TAK FAHAM!!!
Memang la aku ni jenis yang jarang tido waktu rehat kalo hari keja...
Tapi masalah nyer.. MATA aku ni...
lansung tak menunjukkan ciri ciri mata tak cukup tido..
bilik gelap pon tak menjaminkan ape2..
Ohhhh.....
kenapa? apakah?

Comments

Anonymous said…
insomnia kot..haha!
KIDbrush® said…
haku wase hang mengidap penyakit spendelic kaktuswakawaka atau nama manjanya sindrom Bushmen. ang x bleh nak tidoq pasai hormon bergerak secara rawak, adrenalin berlebihan hingga menhalang otak untuk menghantar "isyarat" letih.

Selalunya puak Bushmen di Afrika cenggitu. so, kalu nag x bleh tido jugak, peratikan tone kulit anda akan beransur gelap menyerupai orang Afrika kah kah kah hu huuuuu
ceklala said…
CEK LALA TERBANG!!!! LANDING ATAS PALE BUDAK BERUS!! DUSH! DUSH!! TUMBUKAN PADU SEBANYAK 88RATOS KALI...

Amvoi.. amvoiii.. mane punya kamus hg selak hah???

Popular Posts