::FREE GIFT CONTACT LENS::

Balik dari sukan-sukan ari tu, ade la surat ni terselit kat celah-celah pagar umh.. (kes umah takde peti pos).. Tapi nasib la posmen berwibawa tu ingat nombor umah aku.. hehehhe...
Aku tgk muka depan sampul ni pon aku dah tak faham mende.. 
Dalam kepala memang dok ingat flyer-flyer yang tah haper-haper tu jer lah..
Skali raba-raba.. tekan tekan kat dalam dia mcm ade sumtin yang keras-keras gitu...
[errkk... stetmen apakah?]
Bukak sampul surat tu, skali tgk... huk alohhh...
Baca sampai 4 kali baca baru faham... 
Baru ku ingat.. aku ade masuk contest pasal contact lens jenama freshlook ni.. Masa tu kalo tak silap aku, iklan kat nuffnang.. saje lah aku klik n try.. bukan susah pon.. sebab aku memang sejak awal pembabitan dalam pemakaian contact lens ni, aku pilih freshlook.. sbb very softly aku rasa...
yang keras² aku cakap tu, benda alah ni laa.. free gift dia kasik.. walaupon aku rasa, ade yang aku teka dalam contest tu salah! hehehhee.. Ini daily lens.. which is pakai seharian then buang.. so, aku kena pilih hari² yang bertuah utk aku pakai.. Sebab kat umh lens aku masih ada yg belom pakai... ini sebagai bukti! kah kah kah!
Memula aku igt lens ni kaler pepel.. sbb dia ade ring yg kaler pepel.. Rupanya.. bila dah pakai, dia buatkan mata aku jadi besar n nampak lebih itam... SEE!!
*Gambar p kenduri tawen minggu lepas.. hik hik hik*

Comments

mrs.ecam said…
waaaaaaaa jadik itam n besar ek...lawo...lawo...tp aku x pki lens...x gheti...takot...huuuuu
Anonymous said…
fewittt..
ko pegi tgk org kawin ke??

ko yg nak kawin???

lalalallala..


tp cantik

nnti aku usahakan pasal contest mata cantik tu..sebab mata i tak cantikkk..huwaaaaa!!!
mieja said…
cantek...kaler itam..

Popular Posts