::PITCHA SUKUM @USM::

Hanya gambar2 yang dijanji-janji kan.. itu pon belum ada yang ku terima..

Ni masa sebelum SUKUM (14/6), ada program sehari mcm motovasi gak la utk sume atlet.. Program Khas Bina Juara nama nyer.. Masa aku tgh attend program ni lah, aku mmg sangat BENGANG giler2 dengan pengasuh anak2 aku yang lama dan aku bertekad, lepas abis SUKUM ni memang aku akan tukar pengasuh terus! So, kata-kata aku menjadi kenyataan.. 




Malam Training Bowling lagi...(sebelum2 tu mmg training dah 2 hari berturut-turut). 15/6 Pagi Training lagi.. Petang runner balik kampung anto anak2. Pagi 16/6 balik ke Nibong Tebal balik.. Training Paintball plak.

Ini waktu perasmian (17/6).






Gimik perasmian. Burung Helang sebagai maskot USM.


antara gimik nya... Mak burung Helang berjumpa dgn Anak burung Helang.

Persembahan nyanyian lagu tema SUKUM. Wanita berbaju merah nyalo-nyalo tu, adalah pengasas THO Red Gincu dan Blogger Jumie...
Lagi persembahan...


Our Vice Canselor...

Abis perasmian sgala.. kami pon pakat-pakat p pekena sup hamed. Walopon makanan diberi.. kami ni sumbung, tak amik pon.. kikikiki.. Ater nyer.. makan buah jer dgn air sebotol jer..
Aku nak sup lidah, tapi takdo la plakk!! dah abis katanya... pekena sup ekor sajor lahh..
Masa tgh makan sup ni, kami dok ura-ura nak pegi menymbangkan suara dan duit kat karoks! So kasi jalan satu kali...







Ok selesai satu kesah... Aku n Asben stay kat hostel. Sebab sepatutnya, sume atlet kena duk hostel la kan...

Comments

Popular Posts