::IS CANNOT SLEEP MAA!!::

OMG!!!
dah pukul bapa ni??
Cek Lala tak tido lagi??
Adoiii...
i cant sleep lorrhhh!!!
tatau la pasai paaa....
nak kata arini cuti, aku tido dengan sepuasnya... tidak la jugak...
Paling bahagia, bangun tido pukul 8.45 jerr...
lepas tu, buat keja umah tak sudah sudah...
dari basuh pinggan.. kemas umah.. p market... masak... sidai kain.. lipat kain.. buat itu.. buat ini...
Tido siang?? ermm... ade la kot 15 menet.. tu pon sebab nak bagi tido si mamat sorang tu..
Tapi alih.. mak dia yg tido ternganga.. si mamat tu dok main lompat2 atas tilam...
Petang tadi ade senamrobik dengan student2 baru...
Penat memang penat... tapi ni hah! ape kes aku tak leh tido ni!!!!
dah buat macam2 dah... pusing sana.. pusing sini.. golek sana.. golek sini..
mata dok galak jugak nak terjegil!!!
sudah nyer, bukak lappy, layan cd Lost 1 espisod.. pastu buat entry bodo ni..
nasib baik brodben sangat baik ini malemm... hehhehe..

ke aku nak temankan En.Suami nonton jerman sama Spain pukul 2 kang?
huhuuh.. tak penah2 kau!! tetibe malam ni aku buat kes dok depan tv dengan Lucky aku tgk bola...
selalu nya memang Lucky aku layan bola sorang2 jerr... buat milo sendiri... cari kudapan sendiri...
Aku LEBIH baik tido dari celikkan biji mata... hehehheh!!

Aduhhh!! mata.. tolong la mengantukkkK!!
Aku nak tido niiiii!!!!
esok nak kejaaaaaaa!!!!

Comments

Anonymous said…
ceklala..dis week i nak turun utara..tp x taula sempat ke tidak pegi penang..law sempat..bole gak berjimba2 dgn cek lala kan?kan?kan?
ceklala said…
Yer kee?? boleh jer yang... YM me ok.. nanti i tell u no phone i..

Popular Posts