::CEK LALA KORANG PENAT SANGAT BANYAK!::

Aduhaiiiii.... Penat nyer lahh!!!
Cek LaLa sekarang ni lagi sedang bergolekgolekkan...
merengang kan otot otot badan from top to toe!!
 PENATTTTTTTTTTTTTTTT!!!!

luah perasaan kat sini takpe kot...
hehehhe...
Kang kalo luahkan kat en. Lucky satgi, tak pasal-pasal aku kena serangan peluru berpandu plak... hehhehehe... Pastu terus dia pangkah nama aku.. tak ke naya??
dah la ari ni dia kena jadi fullday babysitter... kikikikiki...
Masak.. bagi anak makan... bagi mandi anak... umh pon ok ok jaa...
Balik tadi, aku tgk anak2 aku pakai baju... erkkk.. terus teringat entry meroyan  makcik rehan!!!
hahahhahahahah!!! jgn marah eh yang.. gurau manjer.... ILEBIYUUU sangat byk tau!

Hari ni sebenar nya seharian aku kat padang USM, Penang...
main netball u olss...
Untuk pesta Bola Jaring USM-Penang International...
Dengar mcm gerun jer kan?? INTERNATIONAL lagi!!
Tapi kami ni idak la main sampai international...
Kami main inter USM jer... Lawan lah dengan Student-student...
Itu pon tadi main skali jer, sebab game kedua, team tu walk over... 
Main skali itu ponnnnnnnnnnnnn... HAZABBBB nyerrr!! Nauuzubillahhhh!!!
tak tau nak cakapppP!!!
Aku sampai bernafas dah mcm ikan tertekeluar dari akuarium dah...
dapat jatuh tergolek satu das, terus menyucuk-nyucuk tangkap ke pinggang!!!
SAKIT WEYYYYYY!!!!
Mata dah nak gelap tak gelap dahh menahan sakit...
Main 10 minit dah rasa mcm main 60 menet!!! Adoiiiii... Seksa..

Pendek kata, sebab tu aku tak mo main netball utk SUKUM!!!
Baik main Boling lagi best... dok dlm ekon, berpeluh pon, cepat sejuk.. penat pon, takde nak sakit2 from top to toe mcm aku rase skang ni... huhuuhuuh!!!

Comments

tu le tanda2nya......... ketuaan sedang melanda... hehehhehehhe....

Popular Posts