::PITCHA PAINTBALL @USM::

Ini lah para wirawan yang dah siap sedia nak pegi berjuang!

Salam2 dulu sebelum lawan...
Kar luar kawan.. kat dalam lawan!

Dah.. dah.. tak yah citer banyak lah pasal dorang...
ini blog aku.. harus lah nak citer pasal aku kan...
hehhehe...
Ini game USM (wanita) vs UPNM (wanita)

Saya adalah wanita kebal berani mati... heheheh...
Aku beria berlari tau amik bendera tu...
Ujung2 dorang cakap.. tak yah la lari sangat... cett!!
keputusan? USM la menang....

Ini game kedua USM vs UNIMAP (wanita)
Tamo citer banyak... Keputusan...
USM kalah..
Tu pon sebab bullet dah abis...
Aku nak tembak lagu mana kalo bullet dah abis?
Duduk jer lah belakang bunker tu...
Bila dah abis, baru nak pot pet pot pet....

Kluar arena dengan gaya yang sangat macho!
ahahahhahah!

Ok iklan jap.. dah ujung2 ni aku jadi malas lak nak review banyak2...
Itu lah.. lambat lagi update.. kan dah terlupa mcm2...


Iklan ler muka2 ni kejap sementara nak masuk Final...
hehehe.. Tak tahu pon cemane depa kira.. Tau2 jer kami dah masuk final...
USM vs Unimap Plak tu...
team lelaki & team pompuan...

Ok ini saya tak kenal.. tp dia salah seorang marshall..
beliau sedang mengisi bullet ke dalam maker...
oren2 tu tak panggil peluru yer.. ianya dipanggil bullet...

Ini ketua marshall yang keletihan... amik nyawa kejap!

OK!! FINAL bermulaaa....

Bergambar dulu sebelum main....

5! 4! 3! 2! 1! STARTTTTT!!!
tettt..tettt..tettt... piung! piung!
hehehhee... sound sistem tak bape bagus ari ni...
Rasa-rasanya boleh kenal tak yang mana aku?

Masa ni payah sket...
Tapi kalo yg kat bawah ni... boleh nampak...
Yang pegang kain ijau itu lah AKU!!!!
hah!! so, pegi tgk balik gambar2 kat atas tu cemane aku leh dapatkan kain ijau tu...
Horeyyyyy!!! we are champion!!!
Tak sangka plak aku boleh main sekamikaze mcm tu...
Teringat masa kecik2 dulu yang suka sangat main police santri kat dalam utan kelapa sawit...
Balik umah jer kena lah tarbiah dua tiga das dgn mak aku... hehhehe!!

Abis jer game kitaorg, ujan pon turun...
so, tunggu ujan reda kejap.. baru start utk game lelaki plak...

Yang lelaki pon malas nak citer banyak...
USM menang gak..

Ok abis...




Sesi penyampaian hadiah...

Sesi bergambar....

Dan akhir sekali..
Sesi makan-makan kenduri...
gulai Kambing beb!!! mavvleeesss!!


Comments

Luth Textile said…
sedap..
bab makan je sedap.. paintball takut
KIDbrush® said…
tang makan haku mmg sukung hang sis hahahah


KiD ;) pnh imagine kalu paintball pellet (bebola paintball) msk idong. adehhh..
ceklala said…
Luth: memula jer mmg takut.. tp bila dah skali main.. nak berkali-kali tau!! besttt!!

Budak berus: hg memang kan.. bab makan nombot 1! takde makne nyer pallet tu nak masuk lodang idong.. dah pakai mask, lagu mana nak masuk?
Lain la kalo lobang idong hg sebesar serombong kapal! hak! hak! hak!

Popular Posts