::OH..::

Hari ni aku betul2 kemandoman...
Nak buat entry tatau nak citer ape...
Padahal, hari minggu aku terisi dengan perut kenyang di kampung...
Asyek makannnnnnnnn jer keje nyerr!!
Balik umh kelam kelibut naik penimbang... Nasib baik penimbang tu tak leh cakap, kalo dak mesti dia akan luarkan bunyik.. "URRKKHHH!!!" sebab tetibe jer ade muatan terlebih berat naik atas badan dia.. kih kih kih..
Balik kampung, mak abah buat kenduri arwah sket... masak sendiri.. masakan kampung... Dalam banyak2 menu, sup tulang paling laris.. sampai kami adik beradik ni takut kami tak sempat nak makan sup tulang yang mavvless tu... Siap adjust letak sikit2 jer yang mana dok ulang antar mangkuk suh topup!  (dengki kan kami?) -gambar yilekkk!!!-
Takde sape nak snap2 gambo.. sume org bizi... kenduri arwah jer, tapi siap naik khemah sebijik!! Aku dgn Lucky amik kontrak basuh pinggan...

Abis kenduri... layan sembang² sampai ke petang.. Petang, agenda nak pegi hospital melawat makcik yang kena admit malam semalam... Depa jer p.. aku tak p, sebab petang tu si mamat parang tumpul tu baru tido.. Kalo dikejutkan haruslah mengamuk... Sesambil si kecik tu tido, aku pon kemas la ape2 yang patut dalam umh tu... Lewat petang si mamat bangun (kakak dah ikut Opah), Lucky ajak aku p klinik.. Bawak la p klinik... Balik dari klinik, makan plak kat kedai...

Owhhh!! entry aku benar2 takde nilai...
ohhhhh!! tolonggggggggggg!!

ok!
SHUT DOWN!!

Comments

Popular Posts